Společnost


DIGI Czech Republic, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15578Odstoupení od smlouvy DIGI Czech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2017, před 8 lety

Hana Rýdlová

Znění stížnosti

Věc : Žádost o odstoupení od smlouvy u fa DIGI CZ č. 54000640

Dobrý den,
prosím o pomoc při řešení sporu o odstoupení od smlouvy mezi fa DIGI CZ s.r.o. a paní A. R. , bytem K .
Dne 24.2. paní operátorka z fa DIGI CZ nabídla možnost balíčku HBO s doplatkem údajně 50 Kč .
Paní špatně slyší tak s nabídkou pravděpodobně souhlasila, ale pak se ji to nezdálo.
Písemně nic nepodepsala. Jedná se klamavé jednání.Původní smlouva je z roku 2008.
Po domluvě jsme dne 7.3. 2017 zaslali písemně fa DIGI CZ do Brna žádost o ukončení smlouvy č. 54000640.
Žádost došla v zákonné lhůtě 14 dní dle obchodních podmínek do fa DIGI CZ dne 8.3. , kde mi to bylo emailovou korespondencí potvrzeno .
Bohužel firma nám smlouvu nechce ukončit a navíc ji prodloužila i s navýšením balíčku HBO na dalších 24 měsíců. Požaduje 20% součtu měsíčních odměn. Tvrdí , že žádost byla poslána pozdě.
Přitom v obchodních podmínkách má možnost odstoupení od smlouvy do 14 dní.

Požadujeme okamžité odstoupení od smlouvy se zpětným datem k 8.3.2017 , nemíníme platit navýšenou službu a nemáme zájem o služby fa DIGI.
Emailová komunikace ani telefonická bohužel s nimi není v pořádku. Nedodržují obchodní podmínky. Nyní navýšili cenu na 628 Kč z původních 299 Kč. Nesouhlasíme s novou smlouvou , žádáme odstoupení od smlouvy.


Produkt

Odstoupení od smlouvy fa DIGI 54000640


Požadované řešení

Okamžité odstoupení od smlouvy , zrušení služby DIGI.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2017 08:55, před 8 lety

Pro smlouvu o poskytování služeb elektronických komunikací není zákonem stanovena písemná forma a lze ji tedy uzavřít i ústně nebo prostředky komunikace na dálku (telefonem, či elektronicky). Již samotným uskutečněním telefonického hovoru mohou účastníci fakticky uzavřít smlouvu a následné zaslání smluvních dokumentů v písemné formě má již pouze deklaratorní charakter.

Zvláštní pravidla platí pro takto uzavřené smlouvy přes internet či přes telefon (prostředky dálkové komunikace) nebo mimo prostory obvyklé k podnikání (na ulici či při podomním prodeji). Od takových je možné odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Operátor však musí všechny informace o smlouvě shrnout a zaslat v písemné podobě zákazníkovi. Lhůta na odstoupení od smlouvy běží až od předání všech informací, tedy od doručení písemného vyhotovení smlouvy. Platná právní úprava odstoupení od účastnické smlouvy se nachází v § 63 odst. 9 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.

Vůči komu a kam doručit odstoupení od uzavřené smlouvy musí operátor účastníka informovat nejpozději při uzavírání smlouvy (např. přímo ve smlouvě nebo v podmínkách připojených ke smlouvě). Jinak platí, že se odstoupení zasílá podnikateli na adresu sídla nebo jiného místa podnikání či na jeho e-mailovou adresu. Zákon nestanoví písemnou formu, proto je možné odstoupit od smlouvy i po telefonu. Avšak z důvodu lepší prokazatelnosti tohoto právního jednání lze doporučit formu písemnou, nejlépe doporučeně s dodejkou. Pokud operátor neinformuje v souladu se zákonem spotřebitele o možnosti odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, tato lhůta se prodlužuje o rok.

V případech dokupování nové služby často dochází ke změně smlouvy, to znamená, že se dodatkem mohl závazek prodloužit. Nicméně pokud spotřebitel od smlouvy odstoupil, pak v takovém případě by nemělo dojít ani k prodloužení závazku, ledaže by spotřebitel s prodloužením závazku zvlášť souhlasil. Podstatné je, že pro dodržení lhůty pro odstoupení stačí, bylo-li oznámení o odstoupení nejpozději poslední den lhůty odesláno.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadě. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2017 12:29, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.