Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#1558Neuznana reklamace, neseriozni jednani ze strany Alza.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2013, před 11 lety

Veronika Briedlová

Znění stížnosti

Dobry den,

Obracim se na Vas s prosbou o pomoc, nebot chci chranit sva prava, jako spotrebitel, ktery v dubnu letosniho roku zaplatil 2581Kc obchodnikovi Alza za tablet NextBook Premium 7SE, ktery do dnesniho dne nelze pouzit. Vyrobek jsem objednala 17.4.2013, jako darek pro mou mamu k narozeninam:

Mamka tabet obdrzela, nabila, zapla, a chtela ho USB kabelem pripojit k pocitaci. To je zcela normalni vec, ktera se s tablety dela. V momentu pripojeni ovsem obrazovka tabletu zcernala, pri dalsim nabijeni se tablet prehrival a jiz ho nebylo mozne zapnout. Vyrobek byl osobne predan na centrale Alzy do reklamace s prosbou, zda by reklamace nemohla byt vyrizena o dva tydny drive, nebot mama odjizdela do zahranici na 5 mesicu a chtela si vzit tablet s sebou. Ze strany Alzy nevzesla zadna vstricnost, reklamace trvala dlouho, ale nakonec byla uznana a mame byl zaslan novy tablet.

Zbozi cekalo zabalene u sousedu az do poloviny rijna. Tesila se, ze konecne bude moci tablet pouzit, coz se ovsem nestalo. Tablet chtela nabit, ale ihned si vsimla, ze nabijecka nepasuje do konektoru, resp. po lehkem zasunuti vypadavala. Mama jiz byla z cele veci otravena, protoze usoudila, ze bud ji byla poslana spatna nabijecka k jinemu modelu a nebo je spatny konektor. Vedle ni byl IT technik, ktery ji mel rozchodit WIFI a toto potvrdil. Mama uz nabijela predchozi model tabletu bez jedineho problemu, ale tento proste nepasoval. Opet tedy dala vyrobek k reklamaci a bylo ji receno, ze reklamace bude trvat tyden. Reklamace trvala 30 dni vysledek byl takovy, ze je poskozeny konektor a ze zavadu zavinila ona. To vsak neni pravda, protoze za prve mama uz mela zkusenost s nabijenim predchoziho tabletu, a pokud by si byla vedoma toho, ze poskozeni zpusobila ona, nevydavala by se opet na cestu do pomerne vzdalene centraly Alzy, ale vyrobek by dala opravit, aby ho konecne mohla pouzivat. Za druhe nikdy na elektroniku nepouzivame byt jen sebemensi nasili, pokud neco nepasuje a za treti ji asistoval IT technik, ktery potvrdil, ze chyba nebyla na jeji strane.

Ze strany Alzy prisla, po striktně dodrzene lhute 30 dnu, tato odpoved:
U Vašeho tabletu bylo zjištěno mechanické poškození konektoru. Můžeme Vám tablet vrátit neopravený, nebo je možno jej poslat na cenový návrh opravy. V tomto případě je možné, že si bude servis účtovat diagnostiku závady. Souhlasíte se zasláním tabletu do servisu, nebo jej máme vrátit neopravený?

Na toto jsme Alze napsaly, ze s tímto vyrizenim reklamace nesouhlasime, a ze si poskození tebletu z nasi strany nejsme vedomy. A vyrobek jsme poskozeny obdrzely.
Na to ze strany Alzy prisla tato odpoved:
Odpoved Alza 29.11.2013
Vážený zákazníku,
Vyřídili jsme Vaší reklamaci SRE13233741.
Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Mechanické poškození / Poškozeno nevhodným zachazením. Záruka zaniká. Mechanicky poskozeny napajeci konektor.

Produkt je připraven k vyzvednutí v naší provozovně na adrese Alza.cz , Do Čertous 2658/1, Praha 9 Po-Ne 10-20h.

Pro vyzvednutí reklamace si prosím s sebou nezapomeňte "příjemku do reklamace".




Timto vlastne skoncila nase komunikace. Alza s nami uz dale nekomunikuje. Opravdu nevim, co mam delat, protoze se z narozeninoveho darku díky přístupu spolecnosti Alza stalo peklo. Opravdu jsem si jista, mama si je jista, IT technik si je jisty, ze zavada nebyla zpusobena nevhodnym zachazenim z nasi strany, ale vadný kus nám byl zaslán.
Uz prvni kus, ktery jsem objednala byl vadny a byl vymenen. Druhy kus byl vadny take, ale bohuzel zavadu hodili na nas. Vyrobek byl stazen z prodeje.

Neopraveny vyrobek ceka na vyzvednuti a nebo jej lze zaslat na diagnostiku, kterou budeme muset zaplatit, na opravu, kterou budeme muset zaplatit.

Nejde ani tak o zaplaceni opravy, pokud by jsme si byly vedomy poskozeni z nasi strany, tak vyrobek dáme opravit i bez teto anabáaze s reklamaci. Ale jde o neseriozni jednani vuci spotrebiteli ze strany spolecnosti Alza.cz.

Mame nejakou moznost jak se branit a nejlepe dostat penize zpet? S Alzou uz nechceme mit nic spolecneho.


Moc dekuji,

Mgr. Veronika Briedlova


Produkt

tablet NextBook Premium 7SE, 2581 Kc


Požadované řešení

Chtela bych vratit penize na ucet. Jiz nechci mit s obchodem Alza.cz nic cpolecneho.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2013 14:45, před 11 lety

Na veškeré zboží je zákonná záruka 24 měsíců dle §620 odst. 1 občanského zákoníku. V případě ostranitelené vady má spotřebitel nárok na její bezplatné odtranění dle §622 odst. 1. Prodejce je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu a své stanovisko řádně odůvodnit.

V případě, že se prodejce a spotřebitel neshodují ohledně povahy závady nebo jejích příčin, může spotřebitel vyhledat nezávislého odborníka, který celou věc posoudí. Jestliže se potvrdí tvrzení spotřebitele, prodejce pak bude hradit náklady s tím spojené dle §598 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2014 13:03, před 11 lety

Vážená paní magistro,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v poslední reakci naší společnosti, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny zpracování agendy tohoto fóra.

Dle historie komunikace bylo ověřeno, že Váš případ byl již koncem minulého roku dořešen vytvořením a proplacením dobropisu k původnímu nákupnímu dokladu. Pokud přesto v této věci přetrvává jakékoli nesrovnalost, určitě nás můžete kdykoli znovu kontaktovat na adrese stiznosti@alza.cz.

S omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění

Jiří Horáček
ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 12:00, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.