Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#15580Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2017, před 8 lety

Pavel Vitásek

Znění stížnosti

Dne 25.01.2017 jsem reklamoval grafickou kartu MSI N760 TF 2GB/OC,která mně při zatížení hroutila celý systém.Reklamace byla uznána a karta byla odeslána na opravu k výrobci.Po návratu z reklamace byla karta naprosto nefunkční.Mohu doložit dokladem servisu,který mi ji měl instalovat do mého PC.Na prodejně,kam jsem kartu znovu přinesl,kvůli odstoupení od smlouvy pro nesplnění reklamace,mě informovali,že se jedná o jinou závadu a od smlouvy odstoupit nelze.Na prodejně a ani operátor czc.cz mě nebyli schopni říci,co bylo s kartou během reklamace děláno,případně jakou závadu odstraňovali,když se vrátila jěště v horším stavu než byla.Kartu jsem vrátil,tentokrát s požadavkem na vrácení peněz.Přes telefonickou urgenci,ať se k problému nějak vyjádří,mně bylo sděleno,že nyní běží dalších 30 dnů na reklamaci a do té doby mně nemohou nic říct.


Produkt

MSI N760 TF 2GB/OC


Požadované řešení

Vrácení peněz,nebo novou kartu MSI N760 TF 2GB/OC


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2017 14:19, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2018 22:12, před 7 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.