Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.01.2017 jsem reklamoval grafickou kartu MSI N760 TF 2GB/OC,která mně při zatížení hroutila celý systém.Reklamace byla uznána a karta byla odeslána na opravu k výrobci.Po návratu z reklamace byla karta naprosto nefunkční.Mohu doložit dokladem servisu,který mi ji měl instalovat do mého PC.Na prodejně,kam jsem kartu znovu přinesl,kvůli odstoupení od smlouvy pro nesplnění reklamace,mě informovali,že se jedná o jinou závadu a od smlouvy odstoupit nelze.Na prodejně a ani operátor czc.cz mě nebyli schopni říci,co bylo s kartou během reklamace děláno,případně jakou závadu odstraňovali,když se vrátila jěště v horším stavu než byla.Kartu jsem vrátil,tentokrát s požadavkem na vrácení peněz.Přes telefonickou urgenci,ať se k problému nějak vyjádří,mně bylo sděleno,že nyní běží dalších 30 dnů na reklamaci a do té doby mně nemohou nic říct.
MSI N760 TF 2GB/OC
Vrácení peněz,nebo novou kartu MSI N760 TF 2GB/OC
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.