Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bohužel mi nezbývá nic jiného, než Vás kontaktovat se stížností na internetový obchod CZC.CZ, u kterého reklamuji mobilní telefon od 1.11.2016 a dodnes mi jej zasílají pokaždé s jinou závadou a dokonce jednou jednali protizákonně.
Musím však rozepsat celý problém, aby jste pochopily celou mou situaci.
30.11.2015 jsem zakoupil u internetového prodejce CZC.CZ mobilní telefon LG G Flex 2 za cenu 6.666,- Faktura 1115372284 na prodejně v Ostravě Mariánských Horách.
Poprvé, kdy jsem mobil prvně reklamoval bylo 1.11.2016 s vadou displeje. Čekal jsem na uznanou opravu RE16062736 do 23.11.2016.
Telefon se po této první reklamaci nepravidelně a samovolně restartoval. Když se restarty stupňovaly, tak jsem jej reklamoval s touto závadou 13.12.2016 RE16071249.
19.12.2016 poslali telefon zpět a reklamaci neuznaly s tím, že: (se jedná o závadu způsobenou počtem cyklů nabíjení s vlivem na její životnost. Možná pouze placená výměna baterie.)
S vyjádřením jsem nesouhlasil, protože záruka na baterii je 24.měsíců ze zákona a pokud baterie restartuje telefon, je vadná, tudíž se vztahuje 24.měs záruka. 6-ti měsíční záruka od koupě se udává na pokles kapacity baterie. pozn.(neexistuje způsob a ani přístroj, kterým by mi mohli dokázat, že jsem přesáhl cykly nabíjení, pokud bych o této možné závadě u tohoto telefonu věděl předem, tak bych jej nezakoupil.)
Takže jsem ihned na prodejně telefon poslal zpět s nesouhlasem 19.12.2016 RE16072537 a s mým tvrzením výše.
Avšak 23.12.2016 byl telefon zpátky na prodejně s neuznanou reklamací, neopravený a v obou případech bez cenové nabídky výměny baterie.
Od tohoto data jsem komunikoval přes email s touto firmou, kde za svým tvrzením jasně stáli a napsali, že pokud s tím nesouhlasím, mám jít k soudnímu znalci. Zarážející bylo, že mi nebyli schopní říct tuto cenu, že musím telefon poslat na tuto opravu, aby mi jí řekli.
Tudíž jsem uznal, že to s nimi nebude jednoduché a usoudil jsem, že bude rozumnější a rychlejší baterii u nich vyměnit a tuto opravu zaplatit, abych jej už konečně mohl dále používat. Ovšem to jsem nevěděl, co mě čeká.
4.1.2017 jsem tedy telefon z prodejny převzal a následně poslal na placenou opravu RE16076221 s tím, že se dozvím cenu opravy v nejbližších dnech. Nestalo se tak. 9.1.2017 mi poslali email, jestli souhlasím s překročením 30-ti denní lhůty na opravu. Tak jsem reagoval stížností a dotazem kdy se dozvím cenu a proč bych měl čekat přes 30-dní. Odpověď zněla takto: (z důvodu mimo-záručního nacenění případné vadné baterie je nutné kolegyni odsouhlasit případné prodloužení reklamační lhůty na déle jak 30 dnů. Nestává se však, že by lhůta byla překročena.)
Takže jsem skousl zuby a bohužel souhlasil. Čekal jsem do 1.2.2017 a stále nic. Takže jsem opět poslal stížnost do CZC, na druhý den se konečně něco začalo dít a dozvěděl jsem se tuto záhadnou cenu 1.447,- vč.DPH a souhlasil. Dále jsem čekal než telefon opravený dorazí zpět do 28.2.2017.
1.3.2017 jsem jej vyzvedl a zaplatit Fa.1016406865. Ovšem tím to neskončilo, telefon se jednak stále restartoval a jako bonus často nefungoval fotoaparát.
Takže 3.3.2017 jsem jej zase poslal na reklamaci RE16088914.
Čekal jsem do 28.3.2017, kdy jsem jej následující den vyzvedl, byla provedena výměna základní desky. Pozn:(sám jsem je upozorňoval v prosinci přes email, že restartování je chyba základní desky a né baterie).
Tak jsem si řekl, konečně, už budu mít funkční telefon, jelikož původní na něm je pouze zadní kryt.
Displej,baterie,zakladní deska, u všeho provedena výměna.
Jenomže ne, pro změnu ještě ten den jsem zjistil, že fotoaparát nezaostřuje.
30.3.2017 jsem obratem telefon na prodejnu zanesl, opět reklamoval RE17000339, a protože mi došla opravdu trpělivost a telefon už nechci, v reklamačním listu jsem uvedl, že se jedná o čtvrtou reklamaci, (protože druhá reklamace byla špatně vyhodnocená, jelikož se i po výměně baterie telefon stále restartoval) odstupuji tímto od kupní smlouvy a žádám o vrácení peněz, včetně placené opravy 1.447kč s požadavkem, že na vyjádření budu čekat 7 pracovních dní na email od data podání reklamace, v případě, že se tak nestane, předám věc právnímu zástupci.
Samozřejmě mě nikdo nekontaktoval a tak ignorace a neschopnost tohoto prodejce, která probíhá od prosince pokračuje nadále.
Bez tohoto nefunkčního telefonu jsem od 1.11.2016 a je polovina dubna (půl roku táhnoucí se reklamace). Není přece normální ,abych byl tak dlouho bez zakoupeného výrobku, kdy pokaždé co mi jej vrátí, se závada buď opakuje, nebo se objeví jiná.
Jsem z tohoto jednání znechucený. Během této doby jsem zjistil, že nejsem sám s kým takto jednají ohledně reklamace tohoto daného typu telefonu. Na všechny zkoušejí podobný, někdy až podezřele stejný postup, kdy nejdřív neuznají reklamaci (výměna baterie) a pokud zákazník nesouhlasí, má se obrátit na soudního znalce. Zkoušejí, kam až zákazník zajde, protože si sami neví s tímto nekvalitním telefonem rady, jelikož telefon je z EU distribuce a reklamace řeší servis CZC a né oficiální servisní středisko LG pro ČR, toto středisko mi pouze vyměnilo baterii, ale se zárukou nemá nic společného. Navíc samo toto středisko v servisním protokolu napsalo: že diagnostikou byla zjištěna vada baterie.
A na vadu baterie se vztahuje 24.měs. záruční doba.
Odkaz, kde píší další zákazníci czc.cz s tímto problémem: https://androidforum.cz/lg-g-flex-62315-2580.
Mockrát Vám děkuji
S pozdravem
Michal Lukáč
LG G FLex2 H955
Vrácené peněz
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena včas a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena v zákonné 30 denní lhůtě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.