Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:792
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#15584Nedodržení zaslání příborů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2017, před 8 lety

Martina Kuškova

Znění stížnosti

Dobrý den,

Zasílala jsem vám dvě vyplněné kartičky se známkami a vy jste měli zaslat pribory.
Nestačím se divit jaké informace se ohledně příborů dozvídám.
Formulář a kartičky byli dobře vyplněny a v lednu jste mi psali že nam příbory zašlete. Je duben a příbory nikde, ještě k tomu jste se ani nevyjádřili dokud jsem se já neozvala.
Neuvěřitelně jste mě zklamali, a ne jen mě.
Jak si můžete dovolit takto klamat zakaznika a lhát. Nemusím vám asi říkat ze ne vždy jsme chtěli utratit tolik penez za jeden nakup ale pribory nás lakali. Aspoň už vím že se nemám nechat zlákat.
Kušková


Požadované řešení

Nápravné opatření a kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2017 10:33, před 8 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Pokud se společnost přislíbila spotřebitelce dodatečné dodání věci, je povinna svému závazku dostát.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2017 10:56, před 8 lety

Dobrý den, paní Kušková,

je nám líto, že Vám příbory nedorazily. Všechny sady jsme však již odeslali. Žádostí k nám přišlo několik desítek tisíc nejen poštou, ale i po odevzdání přímo v prodejnách. Bohužel hodně zásilek nesplňovalo podmínky pro odeslání jako nedostatečný počet samolepek, chybějící vyplněné kartičky, špatně vyplněný formulář, nekompletní kontaktní údaje, apod.).

Pokud jste tedy doposud příbory nedostala, nejspíše nebyla některá z podmínek splněna.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2017 09:00, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2017 17:30, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.