Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
Zasílala jsem vám dvě vyplněné kartičky se známkami a vy jste měli zaslat pribory.
Nestačím se divit jaké informace se ohledně příborů dozvídám.
Formulář a kartičky byli dobře vyplněny a v lednu jste mi psali že nam příbory zašlete. Je duben a příbory nikde, ještě k tomu jste se ani nevyjádřili dokud jsem se já neozvala.
Neuvěřitelně jste mě zklamali, a ne jen mě.
Jak si můžete dovolit takto klamat zakaznika a lhát. Nemusím vám asi říkat ze ne vždy jsme chtěli utratit tolik penez za jeden nakup ale pribory nás lakali. Aspoň už vím že se nemám nechat zlákat.
Kušková
Nápravné opatření a kompenzace.
|
Tweet |
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Pokud se společnost přislíbila spotřebitelce dodatečné dodání věci, je povinna svému závazku dostát.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Dobrý den, paní Kušková,
je nám líto, že Vám příbory nedorazily. Všechny sady jsme však již odeslali. Žádostí k nám přišlo několik desítek tisíc nejen poštou, ale i po odevzdání přímo v prodejnách. Bohužel hodně zásilek nesplňovalo podmínky pro odeslání jako nedostatečný počet samolepek, chybějící vyplněné kartičky, špatně vyplněný formulář, nekompletní kontaktní údaje, apod.).
Pokud jste tedy doposud příbory nedostala, nejspíše nebyla některá z podmínek splněna.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.