Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#1559Nedodané zboží a nevrácení uhrazené částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2013, před 11 lety

Lucie Slámová

Znění stížnosti

Od 17. 4. 2013 čekám na nedodané zboží z portálu Nebeslev. (zboží měla dodat firma Beauty Depot a poté ShadowSales.CZ)
Po sáhodlouhé mailové (i telefonické) komunikaci, jsem začala požadovat 13. června 2013 navrácení uhrazené částky. Bohužel do dnes marně. Prosím o radu, na koho se obrátit, nebo jak situaci řešit. Děkuji Lucie Slámová


Produkt

http://beautydepot.cz/pro-domaci-pouziti/epilacni-pristroj-ld-ultraplus/


Požadované řešení

Požaduji navrácení uhrazené částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2013 14:21, před 11 lety

Slevový portál je v drtivé většině případů pouhým zprostředkovatelem uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a dodavatelem a neodpovídá tedy za nedodání zboží. V případě, že zboží nebylo dodáno v dohodnuté nebo přiměřené lhůtě, má objednatel dle §613 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit a to přímo u dodavatele, se kterým byla smlouva prostřednictvím slevového portálu uzavřena.

Peněžní částka musí být dodavatelem vrácena, bez ohledu na to, jestli mu byla slevovým portálem vyplacena. Spotřebitel kupní cenu zaplatil způsobem stanoveným ve smlouvě a nemůže mu být na újmu to, že nevidí do vztahu mezi slevovým portálem a koncovým dodavatelem. Dodavatel si konkrétní slevový portál vybral jako distributora nabídek a zprostředkovatele uzavírání smluv a bylo na něm, jakým způsobem si s ním vztah ošetří.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 21:29, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 21:30, před 11 lety


Lucie Slámová

Hodnocení: