Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 17. 4. 2013 čekám na nedodané zboží z portálu Nebeslev. (zboží měla dodat firma Beauty Depot a poté ShadowSales.CZ)
Po sáhodlouhé mailové (i telefonické) komunikaci, jsem začala požadovat 13. června 2013 navrácení uhrazené částky. Bohužel do dnes marně. Prosím o radu, na koho se obrátit, nebo jak situaci řešit. Děkuji Lucie Slámová
http://beautydepot.cz/pro-domaci-pouziti/epilacni-pristroj-ld-ultraplus/
Požaduji navrácení uhrazené částky.
|
Tweet |
Slevový portál je v drtivé většině případů pouhým zprostředkovatelem uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a dodavatelem a neodpovídá tedy za nedodání zboží. V případě, že zboží nebylo dodáno v dohodnuté nebo přiměřené lhůtě, má objednatel dle §613 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit a to přímo u dodavatele, se kterým byla smlouva prostřednictvím slevového portálu uzavřena.
Peněžní částka musí být dodavatelem vrácena, bez ohledu na to, jestli mu byla slevovým portálem vyplacena. Spotřebitel kupní cenu zaplatil způsobem stanoveným ve smlouvě a nemůže mu být na újmu to, že nevidí do vztahu mezi slevovým portálem a koncovým dodavatelem. Dodavatel si konkrétní slevový portál vybral jako distributora nabídek a zprostředkovatele uzavírání smluv a bylo na něm, jakým způsobem si s ním vztah ošetří.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: