Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zacatkem mesice dubna jsme kontaktovaly zakaznickou linku Upc z duvodu prestehovani sluzeb na jinou adresu..jelikoz jsme potrebovaly na nove adrese udelat nove pripojeni z duvodu ze spolecnost Upc tam nebyla,tak nam zajistily technika,ktery mel dorazit 3.4.2017,z nejasneho duvodu nikdo nedorazil...po dalsim hovoru a tydenim cekani tedy mel technik dorazit dne 13.4.2017,tem den dorazil,ale z udajne spatneho nahlaseni bydliste na starou adresu( v meilu mam dolozenou adresu novou a spravnou),tim padem dle sdeleni Upc instalaci nemohl provest i po urgenci technika na Upc!!!Po dnesnim opetovnem volani na Upc nam bylo sdeleno,ze dnes uz s tim nic neudelaji,ze jsou od zitra svatky.Tim bych chtela podat stiznost na operatory Upc,kteri nejsou schopni vyresit takhle jednoduchou vec!!!A zadam o okamzite ukonceni sluzeb a vypoved smlouvy z duvodu poruseni podminek od Upc
Okamzite ukonceni sluzeb
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít, kvůli pochybení na straně podnikatele poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je tento podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelkou a podnikatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
V tomto případě bohužel skutečně došlo na naší straně k nedorozumění při plánování změny místa poskytování služeb. Klientce jsme se za vzniklou situaci omluvili a poskytli odpovídající kompenzaci. Je nám líto, že jsme klientce způsobili komplikace a jsme rádi, že i tak nám zachovala přízeň. Klientka je nyní již přestěhovaná na novou adresu, má naplánovanou výměnu zařízení a služeb a s řešením situace z naší strany vyjádřila spokojenost.
V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: