Společnost


http://www.npm-stavby.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15596Žádná komunikace, úplně jiné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 19 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2017, před 8 lety

Jana Crháková

Znění stížnosti

Chtěla bych upozornit na podvodný Eshop.
Naletěla jsem a nevěřím, že někdo najde viníka. Je moje chyba, že jsem nečetla pečlivě.
NIC TU NEKUPUJTE !!!!!!!!!!
Tyto webové stránky neuvádí žádné jméno, adresu, telefon a ani meil.
Objednala jsem si boty za 1.726,-, poštovné bylo 415,-Kč a zaplatila jsem dopředu z účtu.
Následně jsem při převzetí platila 99,-Kč CLO.

V balíčku přišly boty úplně jiné, jen byly také černé a č.41
Na formulář na jejich webovkách nikdo neodpovídá a ostatní kontakty chybí.

Jsem naštvaná sama na sebe, když si nyní čtu jejich webovky, je mi jasné, že jsou to podvodníci ;(


Produkt

Objednala jsem si : http://www.npm-stavby.cz/sand%C3%A1ly-gino-rossi-olivia-dng948p38060099000-99-elegantn%C3%AD-sand%C3%A1ly-sand%C3%A1ly-nazouv%C3%A1ky-a-sand%C3%A1ly-d%C3%A1msk%C3%A9-%C4%8Cern%C3%A1-20866988-p-5975.html


Požadované řešení

Boty,které mi přišly nechci a ráda bych dostala peníze zpět.
Jelikož mi je poslal někdo ze Shanghaie a nemám žádnou adresu pro reklamaci, nevím, jak tuto situaci mám řešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2017 07:24, před 8 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Jestliže byla uzavřena kupní smlouva (tedy spotřebitel přijal nabídku prodávajícího), má následně prodávající povinnost odevzdat věc s dohodnutými vlastnostmi. Obsah smlouvy je dán nabídkou. Pokud prodávající nedodá zboží s vlastnostmi, které byly v nabídce uvedené, je jeho plnění vadné. Spotřebitel má následně právo na dodání nové věci bez vady, ledaže lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit; není-li to možné, může od smlouvy odstoupit. Rovněž lze žádat přiměřenou slevu.

Stránka je zaregistrovaná na držitele domény: Sven Kaestner, Rohrdamm 39, Hameln, 31789, Hameln, DE , 1. registrace domény: 13.2.2017, expirace domény: 13.2.2018. Na stránkách e-shopu chybí jakékoliv identifikační a kontaktní údaje, což je v rozporu se zákonem na ochranu spotřebitele. Podnět na podvodný rizikový e-shop může spotřebitelka podat u České obchodní inspekce. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 14:04, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.