Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mobil jsem poprvé vyreklamoval 2.12 kdy se mi vypl a už nešel zapnout. Po měsíci jsem si přijel pro mobil kde byla vyměněná základní deska. Dojdu domů a mobil stále nejde zapnout. Rozhodl jsem se opět mobil vyreklamovat kde jsem určil tu samou závadu po měsíci mi přišel email kde byl reklamační protokol kde bylo napsáno, že závadou je baterie, na kterou je reklamační doba 6 měsíců a tím pádem mi neuznávají reklamaci, protože mobil už vlastním 1 rok. Nabízí mi 80€ výměnu baterie, na kterou přistupuji. Po měsíci si dojdu pro mobil a zjistím, že žádných 80€ neplatím, protože závadou nebyla baterie. Vyjádření technika zní že byla vyměněná opět zakladní deska a nove IMEI. Dojdu domů a zapnu mobil, který konečně jede. Používám mobil 1 den a poté mi začne problikávat displej a poté už se mi displej nezapne. Už nemám náladu reklamovat mobil znovu a čekat 30 dní než technik opět nic neopraví.
LG G Flex2 H995
Vrácení peněz
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena včas a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena v zákonné 30 denní lhůtě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.