Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#155973 x vyreklamovaný mobil a pokaždé nefunkční

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2017, před 8 lety

Petr Bačůvka

Znění stížnosti

Dobrý den, mobil jsem poprvé vyreklamoval 2.12 kdy se mi vypl a už nešel zapnout. Po měsíci jsem si přijel pro mobil kde byla vyměněná základní deska. Dojdu domů a mobil stále nejde zapnout. Rozhodl jsem se opět mobil vyreklamovat kde jsem určil tu samou závadu po měsíci mi přišel email kde byl reklamační protokol kde bylo napsáno, že závadou je baterie, na kterou je reklamační doba 6 měsíců a tím pádem mi neuznávají reklamaci, protože mobil už vlastním 1 rok. Nabízí mi 80€ výměnu baterie, na kterou přistupuji. Po měsíci si dojdu pro mobil a zjistím, že žádných 80€ neplatím, protože závadou nebyla baterie. Vyjádření technika zní že byla vyměněná opět zakladní deska a nove IMEI. Dojdu domů a zapnu mobil, který konečně jede. Používám mobil 1 den a poté mi začne problikávat displej a poté už se mi displej nezapne. Už nemám náladu reklamovat mobil znovu a čekat 30 dní než technik opět nic neopraví.


Produkt

LG G Flex2 H995


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2017 14:27, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2018 17:30, před 7 lety

Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena včas a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena v zákonné 30 denní lhůtě.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.