Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,dceři jsem zakoupila v CCC Hradec Králové kozačky,po 4.měsících jsem je reklamovala pro rozbitý zip na pravé botě,bohužel zip přešili,ale i na levé botě,zipy se vlní a dělají boule,nejsou ani stejné jaké tam byly,prošití nevypadá nejlépe.Mám nárok s takovou opravou nesouhlasit?
Dámské kozačky LASOCKI
CHtěla bych vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud v rámci přijaté reklamace prodávající opravil obuv, je třeba považovat reklamaci za vyřízenou odstraněním vady (opravou).
Opravou se rozumí odstranění vady. Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena.
Nebyla-li však záruční oprava provedena řádně a obuv by byla v důsledku provedené opravy určitým způsobem znehodnocena, pak má spotřebitel právo na výměnu věci za novou. Není-li možná ani výměna zboží, pak má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené peněžní částky za zboží.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.