Společnost


SAJM COMP s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1560Výzva k přijmutí zboží k záruční opravě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2013, před 11 lety

Milan Vician

Znění stížnosti

Přeji hezký den,
dne 21.10.2010 jsem v Sajm Comp s.r.o. provozovně na nadepsané adrese zakoupil HDD značky SEA 500G SATA II/300 Barracuda 7200.12 ST3500418AS zakoupené v prodejně, dne 21.10.2010. Seriové číslo 9VMMX1UR, za 944,-Kč Na zboží byla záruka 36 měsíců. V posledních měsících HDD začal vykazovat chyby. Tyto vady jsem reklamoval dne 19.10.2013 emailem, následně fyzicky donesl do vaší provozovny dne 21.10.2013 ve 13:00 hod.
Reklamaci neuznali pro „zboží po záruce“. Chybné zdůvodnění bylo takové, že dodavatel zboží toto zboží s prošlou zárukou nevezme a nebude se moci uplatnit záruka.
Tuhle část jsem řešil po tel.domluvě s dTestem. Napsal jsem jsem předžalobní výzvu (3.11.2013 s požaavkem na řešení do 18.11.2013). Napsal jsem i ČOI, kde shledali, že podnět je oprávněný a bude se řešit. Ale né jako občanskoprávní spor. (O tom jsem byl informován). Do dnešního dne žádná odpověď.


Produkt

HDD značky SEA 500G SATA II/300 Barracuda 7200.12 ST3500418AS zakoupené v prodejně, dne 21.10.2010. Seriové číslo 9VMMX1UR, za 944,-Kč


Požadované řešení

Protože dle Sajm Comp s.r.o nelze reklamovat - jedná se o jejich chybu, a proto mi vznikla škoda. Žádám proto náhradu škody v celý výši 944,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2013 11:02, před 11 lety

Konec lhůty určené podle měsíců připadá na den, který se pojmenováním nebo číslem shoduje se dnem, na který připadá událost, od níž se lhůta počíná (§122 odst. 2 občanského zákoníku). Záruční lhůta běží ode dne převzetí zboží. Jedná se o lhůtu prekluzivní, to znamená, že končí až uplynutím posledního dne lhůty, což vyplývá z doktríny a soudy se tím řídí.

Prodejce je povinen během provozní doby na jakékoli své provozovně převzít zboží k reklamaci dle zákona o ochraně spotřebitele. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30-ti dnů, jinak má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Odstoupením se smlouva od počátku ruší dle §48 občanského zákoníku a strany jsou si povinny vydat veškeré obdržené plnění v souladu s ustanoveními o bezdůvodném obohacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 14:19, před 10 lety

Společnost SAJM COMP s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.