Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#15602Mobilní telefon Prestigio MultiPhone 5504 DUO - Black-5 reklamací,nevyhovění žádosti o odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2017, před 8 lety

Jana Bošková

Znění stížnosti

Dobrý den,
20.7.2015 jsem v prodejně MOBIL POHOTOVOST, Na Poříčí 8, Praha 1 zakoupila mobilní telefon MultiPhone 5504 DUO - Black. Asi po 5 měsících se začaly projevovat níže uvedené závady a začal 18ti měsíční kolotoč reklamací:
3.3.2016-1.reklamace:závady-telefon se při zapínání zasekává,sám se vypíná,neraguje na dotyk,baterie v telefonu je uvolněná.Požadováno odstoupení od kupní smlouvy.
vyřízení-uznaná reklamace, vadná základ.deska, provedena výměna vadného dílu, jiné závady se neprojevily

13.9.2016-2.reklamace:závady-telefon se opětovně zasekává, sám se vypíná, občas nereaguje na dotyk.Požadováno odstoupení od kupní smlouvy.
vyřízení-neuznaná reklamace,záruč.podmínky nebyly porušeny,nárok na odstupení od kup.smlouvy nevzniká, neboť
se ani jedna ze závad neprojevila, obnovení továrního nastavení

24.9.2016-3.reklamace: závady- zákazník neakceptuje vyjádření servisu a přeje si odstoupit od kup.smlouvy. Daná závada se projevuje při běžném používání, telefon nereaguje na dotyk a sám se vypíná.
vyřízení-neuznaná reklamace,záruč.podmínky nebyly porušeny,nárok na odstupení od kup.smlouvy nevzniká, neboť
se závady neprojevily. Obnoveno tovární nastavení.

8.12.2016-4.reklamace:závady- vypíná se při zapnutí wifi, vypíná se při spuštěných aplikacích, někdy nejde zapnout-zasekává se na logu.Požadováno odstoupení od kupní smlouvy.
vyřízení-uznaná reklamace, výměna vadných dílů, nelze odstoupit od kup.smlouvy.

28.3.2017-5.reklamace: závady-po cca.30 min.telefon přestane vidět SD kartu- telefon se musí restartovat, problémy se zapnutím telefonu-aby se znovu zapnul, musí se vyndat a zandat baterie.Požadováno odstoupení od kupní smlouvy.
/bohužel, 3 dny před tím, než jsem ho donesla do opravny, telefon mi spadnula rozbilo se sklo MT/
vyřízení- záruční oprava odmítnuta z důvodu mechanického poškození související se závadou a odmítnutí cenového návrhu.
/ závada, samozřejmě, nemůže souviset s poškozením telefonu, neboť dané závady se projevují již od koupě telefonu/


Produkt

Mobilní telefon Prestigio MultiPhone 5504 DUO - Black, výrobní číslo-354922060476089, cena-2690,00


Požadované řešení

Společnost jsem žádala opakovaně o vrácení peněz, ale bohužel, manažerem prodejny mi bylo řečeno, že toto je možné až po 3.uznané reklamaci. Já jsem měla "zatím" 2 uznané a 2 neuznané reklamace.
Ačkoli jsem opakovaně požadovala odstoupení od smlouvy, nebylo mi vyhověno.
Obrátila jsem se s dotazem na ČOI, kde mi sdělili, že v Občanském zákoníku § 2169 odst.2 zákona 89 z roku 2012 není řečeno nic o 3 uznaných reklamacích. Je zde psáno: Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
V reklamační řádu MP jsem také nic o 3 uznaných reklamacích nenašla.
U společnosti Mobil Pohotovost jsme zakoupili již 3 mobilní telefony a až na tento poslední jsme byli vždy spokojeni jak s přístrojem, tak i s jednáním a přístupem pracovníků v této prodejně.
Doufám ve vstřícný postoj společnosti a v kladné vyřízení mé žádosti, neboť telefon potřebuji pro svého syna, ale díky neustálým reklamacím a opravám v servisu nebylo není možné řádně telefon užívat.
Děkuji
Jana Bošková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2017 13:39, před 8 lety

Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit v případě, že se na zboží vyskytne větší počet vad najednou nebo se vada po opravě opakovaně vrací. Podmínkou je, že nelze věc pro opakování či větší počet vad řádně užívat. Vedle vrácení peněz může spotřebitel požadovat i dodání nové věci nebo výměnu jen její součásti, ale také nechat vadu či vady odstranit znovu opravou.

Zákon přesně neurčuje, kolikrát se vada musí po opravě opakovat, ani nespecifikuje pojem „více vad“, záleží tudíž na posouzení každého konkrétního případu. Z judikatury se však obvykle dovozuje, že důvodem k odstoupení od smlouvy je třetí výskyt stejné vady po opravě nebo čtvrtý výskyt různé vady, případně skutečnost, že věc vykazuje najednou minimálně tři vady. Vždy je však třeba posuzovat každý případ individuálně.

Za opakovaný výskyt vady po opravě se považuje, pokud byla stejná vada již v minulosti dvakrát odstraňována na základě uznané reklamace a znovu se objevila. Pokud však prodávající třetí reklamaci zamítl, bude na spotřebiteli, aby prokázal, že se na výrobku vada, za kterou by byl odpovědný prodávající, skutečně projevila. Silným a přesvědčivým důkazem je posudek soudního znalce. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, může spotřebitel žádat odstoupení od smlouvy. Mimo to má také právo na náhradu svých účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2017 21:36, před 8 lety

Vážený zákazníku,

naše společnost se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů skrze platformu mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz.

Poprosíme Vás, abyste nás kontaktoval přímo prostřednictvím kontaktního formuláře na webové adrese https://www.mp.cz/kontakty.

Váš podnět bude prověřen v co nejkratší době. S výsledkem prověření budete seznámen, v případě, pochybení na naší straně Vám bude nabídnuta satisfakce.



Děkujeme



Mobil Pohotovost

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.4.2017 20:00, před 8 lety


Jana Bošková

Dobrý den,
po několikadenní emailové komunikaci s reklamačním oddělením společnosti MOBIL POHOTOVOST mi bylo navrženo, že ode mne MT telefon odkoupí za cenu, poníženou o opravu rozbitého skla /tzn. původní cena MT byla 2690 Kč, oprava skla byla vyčíslena na 1209 Kč/.Vráceno mi tedy bylo 1481 Kč a k tomu mi byla nabídnuta sleva 400 Kč z nového telefonu, který jsem si u společnosti zakoupila.
Jsem ráda, že jsem se svojí reklamací uspěla a děkuji jak portálu VašeStížnosti.cz za pomoc, tak i reklamačnímu oddělení společnosti MP, které se mnou jednalo slušně a vyřídilo moji reklamaci během pár dní.
Jana Bošková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2017 18:43, před 7 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.