Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.3.2016 jsem zakoupil PremiumCord adapter Mini DisplayPort - DVI M/F za 218 Kč. Odběr na pardubické pobočce. Dne 10.3.2017 jsem tento adaptér reklamoval kvůli mechanickému poškození, které vzniklo tím, že jsem ho vytáhl ze zdířky grafické karty a kovová objímka Mini DisplayPort zůstala ve zdířce. Byla použita naprosto odpovídající síla, nebylo potřeba překonat žádný odpor.
Očekával jsem okamžitou výměnu s ohledem na "kvalitu" zboží za pár korun. Místo toho jsem musel počkat na vyjádření reklamačního oddělení, které mi sdělilo, že reklamaci nelze uznat z důvodu mechanického poškození, tedy kvůli tomu, proč jsem adaptér reklamoval.
Na stížnost podanou přes stránky CZC nikdo nereagoval.
Reklamace č. RE16089534, s. č. 8592220006136
Omluva obchodu, výměna zboží.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.