Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#15603Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2017, před 8 lety

Jindřich Sládek

Znění stížnosti

Dne 23.3.2016 jsem zakoupil PremiumCord adapter Mini DisplayPort - DVI M/F za 218 Kč. Odběr na pardubické pobočce. Dne 10.3.2017 jsem tento adaptér reklamoval kvůli mechanickému poškození, které vzniklo tím, že jsem ho vytáhl ze zdířky grafické karty a kovová objímka Mini DisplayPort zůstala ve zdířce. Byla použita naprosto odpovídající síla, nebylo potřeba překonat žádný odpor.

Očekával jsem okamžitou výměnu s ohledem na "kvalitu" zboží za pár korun. Místo toho jsem musel počkat na vyjádření reklamačního oddělení, které mi sdělilo, že reklamaci nelze uznat z důvodu mechanického poškození, tedy kvůli tomu, proč jsem adaptér reklamoval.

Na stížnost podanou přes stránky CZC nikdo nereagoval.


Produkt

Reklamace č. RE16089534, s. č. 8592220006136


Požadované řešení

Omluva obchodu, výměna zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2017 14:23, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 21:53, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.