Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#15604NEDODANÉ ZBOŽÍ

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2017, před 8 lety

Zuzana Mastná

Znění stížnosti

UŽ TO BUDE MĚSÍC, CO JSEM SI U DANÉ SPOLEČNOSTI OBJEDNALA PODPRSENKY, ZAPLATILA PŘEDEM A DO DNEŠNÍHO DNE NEMÁM VŮBEC ŽÁDNOU ZPRÁVU. bohužel VÍM JEN ČÍSO ÚČTU, OBJEDNÁVALA JSEM Z NETU A NEVYTISKLA SI NÁZEV SPOLEČNOSTI.


Požadované řešení

vYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY NEBO VRÁCENÍ PENĚZ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2017 06:51, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

V obchodních podmínkách eshopu je uvedena následující informace o době dodání: "Doba dodání je uvedena u každého produktu. Skladovky doručíme do 2 pracovních dnů ode dne odeslání. U ostatního zboží je dodací doba individuálně uvedena u produktů podle dodavatele a období v roce(Vánoce, jiné svátky). Uváděné dny dodání jsou počítány vždy ode dne odeslání. V uvedených dodacích lhůtách je doručeno 99,5% zásilek(podle měření z ledna 2017). Pokud zásilka není doručena v této lhůtě, zadejte si reklamaci, zboží Vám pošleme okamžitě znovu nebo vrátíme peníze."

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2017 12:24, před 8 lety

Vážená paní Mastná,

mrzí nás, pokud Vám nebylo doručeno zboží z Vaší objednávky. Prosím, sdělte nám číslo Vaší objednávky, nebo kontaktujte náš zákaznický servis. Situaci prověříme a vyřešíme s Vámi případnou reklamaci na nedoručené zboží k Vaší spokojenosti.

Přeji Vám hezký den
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.5.2017 19:21, před 8 lety


Zuzana Mastná

Hodnocení: