Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.11.2015 jsem v internetovém obchodě www.czc.cz zakoupil počítač, který mi sestavili z mnou vybraných komponent. V březnu roku 2017 přestal počítač fungovat.
Jelikož byl počítač kompletován společností CZC, tak jsem celý počítač odnesl na pobočku CZC v místě svého bydliště a dále jsem nezjišťoval příčinu závady.
Počítač jsem odnesl k reklamaci dne 14.3.2017. Dne 13.4.2017 jsem si chtěl vyzvednout opravený počítač, jelikož se jedná o dobu přesně 30 kalendářních dnů. Ve vyjádření společnosti byly uznány dvě komponenty jako vadné a řešení reklamace bylo výměnou.
Bylo mi sděleno, že počítač stále ještě není kompletní a nemohu si jej vyzvednout, protože zboží bylo odesláno do servisu, až po zjištění závady dne 23.3.2017, tedy devět dní od chvíle, kdy jsem počítač odnesl k reklamaci.
Při reklamaci mi nebyl předán k podpisu reklamační protokol, nýbrž záznam o převzetí zboží k servisu, čehož jsem si s vědomím, že zboží nesu k reklamaci nevšimnul a nevěnoval jsem tomu pozornost.
Na zmíněné záznamu je však upozornění ve znění:
Jedná se o nezáruční opravu, na kterou se nevztahuje 30 denní lhůta. Pouze v případě přijetí počítačové sestavy montované společností CZC.cz s.r.o., pokud trvá záruka alespoň na jednu komponentu této sestavy, platí na vyřízení standartní 30 denní lhůta.
To znamená počítač byl kompletován společností CZC a na všechny komponenty je stále platná záruka.
Společnost CZC nechce akceptovat mé odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace.
Počítač sestavený z komponent zakoupených ve společnosti CZC. Vadné komponenty byly : základní deska ASUS M5A97 R2.0 - AMD 970 a procesor AMD Vishera FX-6300
Požadované řešení je odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace a vrácení peněz.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.