Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednané zboží je nekvalitní.Je drahé i za ceny,za které je prodáváte.Zboží přichází již v balíčku poškozené.
Vracela jsem poškozené hodinky,po předchozím doporučení vaší pracovnice,ale peníze mi nebyly po urgencích dosud vráceny.
Tel.číslo 739146094 je stále nedostupné.
Asi se budu muset obrátit na ČOI.
Dámské hodinky,ulomený pásek.
Vrácení částky za hodinky 192,-Kč + 20,-Kč za poštovné.
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo. Jedná se tedy o otočení důkazního břemene (§ 2161 odst. 2 občanského zákoníku).
Rozhodnutím jediného společníka společnosti ze dne 12.4.2017 byla společnost zrušena a vstoupila do likvidace ke dni 12.4.2017.
Podrobnější informace lze nalézt na https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=946741&typ=UPLNY
Účelem likvidace je vypořádat majetek zrušené společnosti, vyrovnat dluhy věřitelům a naložit s čistým majetkovým zůstatkem podle zákona. O dobrovolném zrušení společnosti s ručením omezením rozhodují společníci, kteří také povolají likvidátora.
Likvidátor:JS Keynote s.r.o., IČ: 290 37 247, Praha 6 - Sedlec, Kamýcká 246/4c, PSČ 16000, při výkonu funkce zastupuje: JIŘÍ SUTTNER, dat. nar. 5. října 1957, Waltrova 997/41, Skvrňany, 318 00 Plzeň.
Pokud prodávající vstoupil do likvidace je nutné se s nároky na plnění obrátit na likvidátora. Více informací o této problematice je možné také vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4746/dtest-kde-reklamovat-zbozi-kdyz-prodejce-zanikne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.