Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dorazila nám od společnosti skříň a řidič nám jí vynesl domů. Po rozbalení sem zjistil že je absolutně zničená, obouchaná, prostě hrůza. Po dohadování se společností sem jí na vlastní náklady poslal za 2175 s tím že mi odeslaly Email že mi peníze dorazí do 14 dnů. Takže suma sumárum. Máme 10500 za skríň a 2175 za dopravu. Jenže firma na sebe teď uvalila insolvenci a já nejspíš utřel nos. Dá se s tím něco dělat?
Jednalo se o šatní skříň do ložnice
Rád bych dostal peníze zpět když už s ní bylo tolik námahy.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme, aby přihlásil svou pohledávku do insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=3DC41B5451C94A839ACAE042F7DE2AC4). Více informací o podání přihlášky je možné vyhledat na webové adrese: http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.