Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#15615Stížnost na nahnilá jablka a neprofesionální přístup vedoucího v Rýmařově

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2017, před 8 lety

Zdeněk Kučera

Znění stížnosti

Zakoupil jsem dne 14.4.2017 dvoukilové balení jablek na Velikonoce na
prodejně Lidlu v Rýmařově.Vedoucího jsem upozornil na hnilobu jablek pod
slupkami prodávaných jablek,kde závada není patrná a upozornil ho ,že se tím poškozuje dobré jméno Lidlu.I já jsem hnilobu zjistil až ten den večer, při loupání a krájení jablek.Pan vedoucí dnes,kdy jsem znovu nakupoval v Lidlu zareagoval na moji informaci tak,že přede mnou vzal jedno jablko z balení 2cm oloupal a řekl, že se mu nezdá, že by šlo o vadu.Vzhledem, k tomu že ve dvoukilovém balení u nás doma byl 1ks slovy jedno jablko bez hniloby, doporučuji vám reklamovat vadu u dodavatele a nekazit si pro pár korun jinak dobré jméno.Sám u vás nakupuji celý měsíc pro naši větší rodinu v částce cca 6000Kč a jsem spokojen.

S pozdravem Zdeněk Kučera


Požadované řešení

Upozornit vedoucího na jeho amatérské jednání a chybu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 12:08, před 8 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2017 11:48, před 8 lety

Dobrý den, pane Kučero,

mrzí nás, že jablka nesplnila Vaše očekávání. Vaši stížnost na jejich kvalitu i stížnost na vedoucího postoupíme odpovědným kolegům, kteří se jimi budou zabývat.

Děkujeme za zpětnou vazbu i upozornění.

S pozdravem a přáním příjemně stráveného dne

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2017 08:46, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2017 17:35, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.