Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Zakoupil jsem dne 14.4.2017 dvoukilové balení jablek na Velikonoce na
prodejně Lidlu v Rýmařově.Vedoucího jsem upozornil na hnilobu jablek pod
slupkami prodávaných jablek,kde závada není patrná a upozornil ho ,že se tím poškozuje dobré jméno Lidlu.I já jsem hnilobu zjistil až ten den večer, při loupání a krájení jablek.Pan vedoucí dnes,kdy jsem znovu nakupoval v Lidlu zareagoval na moji informaci tak,že přede mnou vzal jedno jablko z balení 2cm oloupal a řekl, že se mu nezdá, že by šlo o vadu.Vzhledem, k tomu že ve dvoukilovém balení u nás doma byl 1ks slovy jedno jablko bez hniloby, doporučuji vám reklamovat vadu u dodavatele a nekazit si pro pár korun jinak dobré jméno.Sám u vás nakupuji celý měsíc pro naši větší rodinu v částce cca 6000Kč a jsem spokojen.
S pozdravem Zdeněk Kučera
Upozornit vedoucího na jeho amatérské jednání a chybu.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny.
Dobrý den, pane Kučero,
mrzí nás, že jablka nesplnila Vaše očekávání. Vaši stížnost na jejich kvalitu i stížnost na vedoucího postoupíme odpovědným kolegům, kteří se jimi budou zabývat.
Děkujeme za zpětnou vazbu i upozornění.
S pozdravem a přáním příjemně stráveného dne
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.