Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#15620Odmítnutí přijetí reklamace prodejcem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2017, před 8 lety

Radek Oškrkaný

Znění stížnosti

Dobrý den,

Uvažoval jsem o koupi nového telefonu, a proto jsem při výběru společnosti, kde telefon zakoupit, zvolil jednoho z předních českých prodejců elektroniky a elektrospotřebičů (společnost Electro World s.r.o.).

Zakoupil jsem telefon s označením Huawei P9 Lite v hodnotě 6 290 Kč dne 24.3.2017 (č. faktury: 822190220 a 822190211 ). Dále mi bylo prodejcem doporučeno zakoupit u jejich společnosti ochranné sklo v ceně 329 Kč + 99 Kč lepení, proti případnému poškození telefonu. Prodejce mě ujišťoval, že s ochrannými skly mají velké zkušenosti a je velmi žádoucí do něj investovat. Ochranné sklo jsem si tedy nechal nalepit.

Telefon používám teprve 3 týdny a po pár dnech došlo k odlupování ochranného skla v levém dolním rohu a o týden později k dost výraznému odlupování i v pravém horním rohu. Proto jsem se rozhodl zakoupené ochranné sklo reklamovat.

Pracovník na reklamačním oddělení odmítl přijmout telefon k reklamaci. Doslova mi sdělil, že telefony Huawei mají křivé displeje a je to zcela běžné, že se na tomto typu odlupují ochranné skla. Pracovník až přes mé naléhání šel za vedoucím prodejny a ten nebyl ani ochotný dojít a vzniklou situaci řešit z očí do očí. Pouze vzkázal, že mi dají k novému sklu lepení zdarma, ale nové sklo si musím zakoupit.

Osobně si myslím, že se na ochranné sklo vztahuje záruka 2 roky, tak jak na jiný zakoupený produkt. Arogantní chování pracovníka reklamačního oddělení mně překvapilo. Od slušné a poctivé společnosti bych očekával jiné jednání. Proč mi tedy společnost nutila ochranné sklo, které dle jejich názoru se vždycky začne odlepovat? Pochopil bych, kdyby se ochranné sklo odlepilo v delším časovém úseku, ale po 3 týdnech za 428 Kč? Chtěl bych radu jak v této situaci dále postupovat.

Děkuji
Radek Oškrkaný


Požadované řešení

Požaduji nové sklo na náklady společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 09:03, před 8 lety

Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci zakoupeného zboží, je prodávající povinen vydat potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. O reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k posouzení vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit.

Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 19:53, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.