Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#15622Nekorektní jednání ze strany Vaší pracovnice na přepážce v Brně na nám. Svobody

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 19 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2017, před 8 lety

Jaroslava Vitásková

Znění stížnosti

Dobrý den,
5.3. 2017 jsem odjížděla pracovně na delší dobu do Německa, 3 dny před odjezdem jsem zjistila, že se mi nedobíjí mobil, Samsung Galaxy ACE 4, který jsem si koupila u T mobile přesně pred 2 lety a 3-mi měsíci, tedy těsně po záruce. V časovem tlaku těsně před odjezdem jsem 3.3. navštívila Vaší prodejnu a poprosila pracovnici o zjištění problému, ta mobil vyzkoušela a sdělila mi, že je asi špatná baterie a že oprava by byla drahá atd. a okamžitě mi začala vnucovat nový mobil Samsung Galaxy J3 a k němu nějakou SIM kartu snad do tabletu. Byla jsem pod časovým tlakem, tak jsem na nabídku kývnula. Po odjezdu do Německa, nechal můj muž prověřit starší telefon odborníky a zjistilo se, že byla jen vadná nabíječka. Takže mám zbytečně nový telefon a k němu SIM kartu, kterou nemám vůbec k ničemu a za kterou platím 250,- Kč měsíčne. Na místě jsem zaplatila za nový telefon 1999,- Kč. Potřebovala jsem snížit poplatky za tarif, což mi bylo již dříve nabídnuto Vaší pracovnicí a teď jsem zas tam, kde dřív. Děkuji Vitásková, Brno


Produkt

Samsung Galaxy J3 a k němu nějakou SIM kartu


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit SIM kartu, kterou k ničemu nepotřebuji a mám ji stále org.zabalenou. Co se týká dvou funkčních telefonu, tak nevím. Jaká by byla cena na jednorázový odkup? Potřebovala bych problém vyřešit, Prosím nabídněte mi nějaké rozumné řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 08:42, před 8 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Smlouva s operátorem může být tedy uzavřena písemně, ústně na pobočce nebo dálkově přes telefon či internet. Zvláštní pravidla platí pro takto uzavřené smlouvy přes internet či přes telefon (prostředky dálkové komunikace) nebo mimo prostory obvyklé k podnikání (na ulici či při podomním prodeji). Od takových je možné odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Jelikož však spotřebitelka sama uvádí, že smlouvu uzavřela na pobočce společnosti při osobním jednání, nemůže od takto uzavřené smlouvy odstoupit.

Spotřebitelka však může uzavřenou smlouvu o poskytování služeb ukončit výpovědí.

Pokud byla sjednána smlouva na dobu určitou, je smlouvu možné ze strany spotřebitelky jednostranně ukončit. V takovém případě si ale může společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.

Pokud se jedná o smluvní vztah na dobu neurčitou je možné jej ukončit výpovědí, a to v souladu s uzavřenými smluvními podmínkami. Smluvní vztah pak nezaniká výpovědí, ale až uplynutím výpovědní lhůty. V takovém případě je nezbytné dodržet výpovědní lhůtu, pokud společnost nepřistoupí na návrh ukončení smluvního vztahu dohodou k dřívějšímu datu.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.