Počet nahlášených stížností: | 384 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 15.4.se mi v ikonách v telefonu objevila hra FishWK kterou jsem nestáhla,poté, co jsem na ní klikla za účelem odstranění mi vzápětí přišly sms ve znění:
1.z tel. čísla: 90309079 Nakoupili jste Unlock v FruitWK za 79CZK, Dekujeme Vam! Podpora plateb c@globalpay365.com
2.z tel. čísla: 90309079 Nakoupili jste Unlock v FruitWK za 79CZK, Dekujeme Vam! Podpora plateb c@globalpay365.com
3. z tel. čísla:90309050 :Nakoupili jste Unlock v FruitWK za 50CZK, Dekujeme Vam! Podpora plateb c@globalpay365.com
4. z tel. čísla:90309050 :Nakoupili jste Unlock v FruitWK za 50CZK, Dekujeme Vam! Podpora plateb c@globalpay365.com
5. 3. z tel. čísla:90309030 :Nakoupili jste Unlock v FruitWK za 30CZK, Dekujeme Vam! Podpora plateb c@globalpay365.com
6. 3. z tel. čísla:90309030 :Nakoupili jste Unlock v FruitWK za 30CZK, Dekujeme Vam! Podpora plateb c@globalpay365.com
7. dále mi přišli z tel. čísla 9030920 - další 3 sms textu PAY2 GPAY158b007af6ab9617c4 29JEEEP6WIGHZ7EG000013329JEEEP6WI000000000000C2000400
a totéž mi přišlo i z tel. čísla 90309 - a to celkem 9x
Celková částka stržená z mého tel. účtu 318,-Kč
Jedná se o podvodné stržení peněz,za něco ,co jsem si neobjednala,je to okrádání slušných lidí.
Produkt stržení peněz sms zprávou za nestaženou hru CutFruit v celkové hodnotě 318,- Kč
Prosím o vrácení peněz na účet, za nevyžádané služby.Děkuji.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den paní Panovská,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jakou sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit.
S pozdravem a přáním pěkného dne.
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den, jednalo se o více sms jak jsem již uvedla výše.
SMS byly zaslány na tel. číslo 775 555 213.
Děkuji za kladné vyřízení
Panovská
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.