Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#15628Podvodna smlouva po telefonu pres odpor zakaznika

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 15 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2017, před 8 lety

Emanuela Klimkova

Znění stížnosti

Dne 14.3..2017 volala memu manzelovi udajna p P. ze Stabil Energy,ze ma pro nas vyhodnou nabidku plynu. Manzel rikal,ze jiz mame vysoutezenou u Tera Group u X Energie a ze tam budem prestupovat, az ukoncime smlouvu na urcito u innogy 1.10.2017. P.P: rikala,ze to nevadi,ze jsou take vysoutezeni, a ze si muzeme vybrat, ze mame do podzimu dost casu. Ze nam posle smlouvu a ze kdyz budeme chtit, tak ji podepisem a do 14 dni poslem nazpet na uvedenou adresu.Dale se manzela vyptavala na inicialy a chtela cislo sipa,misto odberu,ic kod. Jelikoz manzel toto nevi, tak ji to nesdelil.Zadne papiry neprisli a 31.3. nam prisla pokuta 2000kc od Innogy za predcastne ukonceni smlou k 28.3.2017, kterou nam ukoncila Stebil. Dali jsme hned vypoved.Stabil napsal ze to da do poradku,ze nas vrati nazpet k Innogy. Ale 10.4. nam prisla od Innogy faktura na doplatek 9200 kc. Zahy doslo sipo na plyn 2950 kc. Vola jsem do innogy a tam mi rekli ze s nimi Stabil vubec nejednala a ze u nich nejsu. Ze si to musim sama vyridit nebo u noveho odberatele Tak to predcastne resim s Terra Grou misto podzimu.Tak mi to vyslo zatim na 14000.+ zapl. dalsi zalohy u noveho odberatele.+volani, psani,straveny cas u reseni. Je to hyenicka firma, ktera se nezastavi pred nicim a parazituje na duverivosti duchodcu a starsich lidi. Meli by ji okamzite zrusit licenci. Klimkova Emanuela.


Požadované řešení

Uhrazeni pokuty2000kc,kterou jsem musela zaplatit innogy k10.4.2017 omluva za zaplaceni zbytecnych plateb,ktere bysme nezaplatily,kdyby p.P. nevypovedela smlouvu u Innogy a neudelala Distancni smlouvu po telefonu,penezni naklady na telefon ,na psani, na zbytecne ztraceny cas na reseni problemu,sok a zdravotni problemy z takoveho hnusu. Omluvu od udajne p. P. c. mo.770105559,ktera je stale nedostupna.Odebrani licence za diskriminaci duchodcu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 16:32, před 8 lety

Zaměstnanec jedná jménem společnosti dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako její zástupce a právní jednání zaměstnance společnost zavazuje. Pokud tedy zaměstnanec společnosti informoval spotřebitelku, že právní vztah byl vypovězen v zákonné lhůtě, nemůže se společnost domáhat toho, že závazek nezanikl.

Pokud byl při sjednávání smlouvy použit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele praktikou zakázanou. Dozor nad dodržováním této povinnosti v úseku podnikání v energetických odvětvích provádí Energetický regulační úřad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum/oddeleni-ochrany-spotrebitele).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2017 08:12, před 8 lety

Dobrý den,
zákaznice s naší společností uzavřela smlouvu na dodávky plynu, s tím že deaktivační poplatek od předchozího dodavatele uhradíme v plné výši. Se zákaznicí byl veden hovor o informování o připojený, který probíhal v pozitivním směru. Zákazník naší společnosti nedal možnost za něj uhradit zmíněnou pokutu, dále naše společnost neobdržela žádnou výpověď/odstoupení ani informaci o tom, že zákazník se smlouvou nesouhlasí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2017 08:24, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.5.2017 15:28, před 8 lety


Emanuela Klimkova

Pani po mobilu ze Stabil energy nebyla opravnena me vypovedet smlouvu odberu plynu u Innogy k 28.3.2017 a prihlasit me k odberu plynu ke Stabil energy, ponevadz nejsem psana jako odberatel plynu, ale muj manzel. Ten take nedal pani zadne ic kody, cisla odberu, ani c.sipa. a s nicim nesouhlasil, jak tvrdi p. po mobilu a nic nepodepsal. Jen souhlasil s poslanim nabidky. Po podani vypovedi k teto podvodne smlouve k 4.4.2017. nedodrzela Stabil energy slib,ze nas vrati k Innogy na puvodni smlouvu na urcito k 1.10.2017.Cimz zpusobila,ze jsme museli zaplatit pokutu 2000kc Innogy a dale poplatky za neustale volani,zdravotni problemy.Po emailovem dopisovani nam Stabil energy odmita pokutu uhradit. Uhradili by ji za podminek, ze bychom tam zustali.Innogy zase, kdyby jsme uzavreli u nich dalsi smlouvu na 2 roky. Jelikoz jsme u Innogy meli vypoved k 1.10.2017.ze odchazime a Stabil energy nam vyrobila podvodnou smlouvu, a u takovych darebaku neminim zustat, protoze jsem mela uzavrenou jiz jinou smlouvu a to u X energie k 2.10.2017. Tak zadam po Stabil energy,aby tuto pokutu uhradili, s cims nesouhlasi a po neustalem emailovem dopisovani odmitaji a radi, ze nam ji ma uhradit novy dodejce plynu X energie,ktera nas vzala pouze drive,ale pokutu nemini zaplatit, protoze ji nezpusobila.Tuto pokutu zpusobila Stabil z Innogy a udelali to schvalne, protoze jsme meli pisemnou vypoved k 1.10.2017 ze odchazime. Zneuzivaji osobni data, ktere dodali Stabil energy, ktera toto zpusobila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2017 08:19, před 8 lety

Pokud se společnost zavázala, že za spotřebitelku uhradí smluvní pokutu, musí svému závazku dostát. Prokáže-li se, že při sjednávání smlouvy byla užita nekalá obchodní praktika, mohla by spotřebitelka žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2017 07:41, před 8 lety

Dobrý den,
pokutu jsme se zavázali uhradit v případě, že zákazník u naší společnosti dodrží sjednaný úvazek. Vzhledem k tomu že jsme již od zákazníka obdrželi výpověď, která byla akceptována, nyní čekáme až si o odběrné místa pana Klimka zažádá dodavatel, kam od nás chce zákazník přejít. Vzhledem k tomu, že se tak delší dobu nestalo jsme kontaktovali společnost innogy, aby si o odběrné místo zažádali. Ke dni 6.5.2017 bylo odběrné místo u naší společnosti odpojeno, tzn. k tomuto datu bude zákazníkovi vystavena faktura, za období, které u nás odebíral zemní plyn, tím bude smlouva s naší společností uzavřena. Pokud se zákazník vrátil ke společnosti innogy, pokutu by měli stornovat, kam se zákazník přeregistroval, kvůli ochraně dat zákazníka nevíme ani dle Operátora trhu OTE.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.5.2017 21:47, před 8 lety


Emanuela Klimkova

My jsme se spolecnosti Stabil energy nesjednali zadny uvazek o dodavce plynu. Ten sjednala sama udajna p. Peterkova po mobilu c.770105559. Zfalsovala osobni data, neposlala zadnou smlouvu k podpisu, kterou slibovala, a do 14dni nam samocine vypovedela odber plynu u Innogy. a prevedla ke Stabil. Po 14.d.vypovedi v ochr. lhute teto podivne smlouvy k 30.3.2017 ji 4.4. ji Stabil akceptovala. Po nedodrzenem slibu Stabilu, ze nas vrati k innogy na puvodni smlouvu na urcito k1.10.2017. nam novy odberatel plynu v zastoupeni Terra group zazadal o odberne misto.Takze to neni zase od Stabil pravda, ze se to delsi dobu nestalo. Pri sjednani dodavky odberu plynu a vypovedi plynu u Innogi byla v zastoupeni p. Peterkove uzita nekala obchodni praktika. Proto zadam nahradu pokuty 2000kc, nahradu za volani, nahradu za zdravotni problemy. Dale zadam, aby mme byla zaslana smlouva k overeni pravosti podpisu a skutecny zaznam hovoru.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2017 05:56, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, jež má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 14:51, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.