Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Balíček s okamžitě vráceným zbožím se mi po měsíci vrátil zpět s upozorněním, že adresát neexistuje. Na telefonní lince se nikdo nehlásí.
Děkuji Horníček
Kabát textil - malá velikost oproti značení
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Byla-li kupní smlouva uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo odstoupit od takové smlouvy ve lhůtě 14 dní od doručení zboží. Výjimky, kdy není možné odstoupení realizovat jsou uvedeny v § 1837 občanského zákoníku. Odstoupení je účinné doručením a postačí, pokud je poslední den lhůty odesláno. Fakt, že si prodávající dopis nevyzvedne, neznamená, že odstoupení nebude účinné. Odstoupit lze účinně i e-mailem, pokud spotřebitel prokáže, že byl e-mail doručen (např. reakcí prodávajícího). Pokud si prodávající nepřevezme řádně nabídnuté plnění ve smyslu vraceného zboží, ocitá se v prodlení a po dobu prodlení nese nebezpeční škody na věci. Spotřebiteli doporučujeme, aby si všechny doklady o odeslání zboží uschoval. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel. Kupní cenu a náklady na dodání je prodávající povinen vrátit nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Adresa pro vrácení zboží dle zveřejněných informací na http://www.brajgl.cz/obchodni_podminky: B. Václavka 71/6, Třebíč, 674 01
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.