Společnost


DoDo Bros s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15630Nevrácení hotovosti za reklamované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2017, před 8 lety

Karel Horníček

Znění stížnosti

Balíček s okamžitě vráceným zbožím se mi po měsíci vrátil zpět s upozorněním, že adresát neexistuje. Na telefonní lince se nikdo nehlásí.

Děkuji Horníček


Produkt

Kabát textil - malá velikost oproti značení


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 11:40, před 8 lety

Byla-li kupní smlouva uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo odstoupit od takové smlouvy ve lhůtě 14 dní od doručení zboží. Výjimky, kdy není možné odstoupení realizovat jsou uvedeny v § 1837 občanského zákoníku. Odstoupení je účinné doručením a postačí, pokud je poslední den lhůty odesláno. Fakt, že si prodávající dopis nevyzvedne, neznamená, že odstoupení nebude účinné. Odstoupit lze účinně i e-mailem, pokud spotřebitel prokáže, že byl e-mail doručen (např. reakcí prodávajícího). Pokud si prodávající nepřevezme řádně nabídnuté plnění ve smyslu vraceného zboží, ocitá se v prodlení a po dobu prodlení nese nebezpeční škody na věci. Spotřebiteli doporučujeme, aby si všechny doklady o odeslání zboží uschoval. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel. Kupní cenu a náklady na dodání je prodávající povinen vrátit nejpozději do 14 dnů od odstoupení.

Adresa pro vrácení zboží dle zveřejněných informací na http://www.brajgl.cz/obchodni_podminky: B. Václavka 71/6, Třebíč, 674 01

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2017 10:39, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.