Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Psal jsem e-mail této společnosti o zrušení smlouvy sexsit.cz a jenjednanoc.cz ale tato na tento nereaguje a dostávám e-mail že jej nelze doručit. Dostávám pouze e-mail o nezaplaceni dluhu i když se na stránku sexsit.cz a jenjednanoc.cz nedostanu z důvodu zablokování. Platit chtěji ale za každý měsíc i když mám stránku blokovanou.
Chci zrušit smlouvu a zrušit vymáhání dluhu za něco co jsem neobdržel.
|
Tweet |
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
V obchodních podmínkách je sice napsáno, že výpověď smlouvy musí spotřebitel učinit prostřednictvím faxu, takovýto požadavek však považujeme za nepřiměřené ujednání, které je zakázáno v § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Případnou výpověď může spotřebitel společnosti zaslat i e-mailem.
Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Má-li spotřebitel důvodné podezření na podvodné jednání ze strany společnosti, lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.