Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:223
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#15633Neuznaná reklamace č. 37/3/17, 15394415846

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2017, před 8 lety

Zora Němečková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 19/3/2017 jsem v prodejně CCC v Europarku v Praze -Štěrboholích reklamovala viditelně kazový kus dětských bot. Popraskala kůže/svršek materiálu při šněrování. Boty byli koupené 10.11.2016 tzn. skoro nové ,nošené cca 4 měsíce. Vůbec jsem nepředpokládala, že by mi mohli být vrácené s tím, že závada vznikla nesprávným používáním.
Boty jsme pravidelně udržovali i impregnovali. Prosím o opětovné posouzení reklamace a její kladné vyřízení. Děkuji předem Zora Němečková


Produkt

Reklamace č. rR15394415846, datum přijetí 2017-03-19, CCC Europark Praha, výrobce: S/PRANDI WP40-877 JZ,kód produktu: 2220584780022 , cena 899Kč


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz nebo možnost výměny bot za jiné. Děkuji. ZN


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 11:26, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2017 10:35, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.