Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15635Overbooking

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2017, před 8 lety

Dan Dvořáček

Znění stížnosti

Vážené České dráhy a.s. Dnes v úterý 18. 4. 2017 jsem cestoval EC 116 Praha (pravidelně z Pardubic ve 12:38). Využil jsem ke koupi jízdenky aplikaci můj vlak, se kterou jsem moc spokojen. Vytvořil jsem si přes ní i rezervaci (vůz 367/45). Na tomto místě seděl ale jiný pasažér, který měl k mému nepříjemnému překvapení taktéž rezervaci na toto místo. Jak se tohle může stát? Navíc hned za mnou šel další pasažér, který měl místo hned vedle a narazil na stejný problém. Paní průvodčí mi poradila vznést stížnost sem. Děkuji za vysvětlení.

S pozdravem
Dan Dvořáček


Produkt

Dvě rezervace na jedno místo


Požadované řešení

Rezervace místa mě tentokrát nestála peníze, tudíž nepožaduji náhradu. Požaduji ale, aby se tohle nestávalo. Pokud je problém s expresními rezervacemi, přestaňte tuto službu nabízet, protože ne jenom, že jsem si ve vlaku pak neměl kam sednout, ale také došlo k faux-pas při dohadování se o sedadlo s pasažéry, kteří ale měli na to místo stejný nárok jako já. Takovou službu já nechci akceptovat a věřím, že se tím budete zabývat. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 11:28, před 8 lety

Podle Smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu má cestující nárok na vyplacení částky ve výši pětinásobku ceny zaplacené místenky, místenky SC/místenky railjet Business, místenky s rezervací pro jízdní kolo nebo poplatku za vyhrazení místa, pokud cestoval spojem uvedeným na rezervačním dokladu a nebylo jemu (celou cestu stál) nebo pro jeho jízdní kolo přiděleno v celé trase jízdy žádné místo ve vlaku (vůbec cestu nenastoupil). Tuto skutečnost je cestující povinen doložit potvrzením od pověřeného zaměstnance ČD. V případě ceny místenky 0 Kč, má cestující nárok na vyplacení pětinásobku ceny místenky ve výši 35 Kč.

Právo z přepravní smlouvy u jízdenek eTiket může cestující uplatnit výhradně elektronicky na e-shop ČD odesláním podání prostřednictvím záložky „Vrácení dokladu“ nebo u registrovaných uživatelů po přihlášení označením příslušného dokladu přímo z historie nákupů.

Nebude-li cestujícímu vyhověno, má právo podat stížnost. Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2017 10:22, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.