Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#15639Ztracená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 27 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2017, před 8 lety

Pavel Kubina

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 29.3.2017 mi měla být doručena doporučená zásilka, podací číslo: RR362134924CZ, podací pošta: 50003. Jelikož jsem nebyl doma, vhodila mi doručovatelka do schránky Výzvu k vyzvednutí zásiloky. Dne 6.4.2017 jsem si byl zásilku vyzvednout, ale asi po půlhodině hledání mi paní na přepážce sdělila, že zásilku nenašla. Opakovaně jsem se o vyzvednutí pokusil ještě 8.4. a 11.4.2017, bohužel se stejným výsledkem. Jedná se o pobočku Bohumíra Četyny 1047/12, 70030 Ostrava-Bělský Les.
Ing. Pavel Kubina.


Požadované řešení

Potřebuji vypátrat, jak mohlo ke ztracení zásilky dojít, když ji doručovatelka prokazatelně měla dne 29.3.2017 ve 13:00 hod. v rukou!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2017 09:38, před 8 lety

Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit). V tomto případě se dle nám dostupných informací jednalo o zásilku, jejíž převzetí příjemce potvrzuje. Dle poštovních podmínek ČP vydá zásilku v místě určeném v poštovní adrese fyzické osobě, která způsobem podle prokáže, že je adresátem, a která převzetí poštovní zásilky potvrdí svým podpisem nebo fyzické osobě, která se zdržuje v bytě, kanceláři, provozovně nebo jiné uzavřené prostoře označené jménem a příjmením adresáta nebo příjmením shodným s příjmením adresáta a která převzetí poštovní zásilky potvrdí svým podpisem. Tento postup není možný v případě, že adresát předal ČP písemné prohlášení, že může poštovní zásilky vydávat jen jemu.

Nepodaří-li se poštovní zásilku dodat podle předchozího odstavce, ČP ji může vydat vhodné fyzické osobě, zejména některému z adresátových sousedů, která souhlasí s tím, že poštovní zásilku adresátovi předá, a která převzetí poštovní zásilky potvrdí svým podpisem. Tato osoba se musí ČP poště prokázat svou totožností.

Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se zjistí, že reklamovaná poštovní zásilka byla dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, podnik písemně oznámí osobě, jejímž jménem byla reklamace uplatněna, kdy a komu byla dodána.

Jestliže se neprokáže, že reklamovaná poštovní zásilka byla vydána některé z osob, které byly podle uzavřené smlouvy oprávněny ji převzít, zásilka se považuje za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.