Společnost


COSMOPOLITAN CENTRAL EUROPE spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1564Propadlý dárkový poukaz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2013, před 11 lety

Ondřej Kupsa

Znění stížnosti

Byl jsem obdarován poukazem pro odběr služeb výše uvedené společnosti. V tehdy platných obchodních podmínkách byla uvedena doba platnosti půl roku bez uvedení podmínek případného stornování, prodloužení a podobně. Totéž je vyznačeno i na samotném poukazu. Přihodilo se mi, že jsem poukaz založil, následně našel, dle uvedených podmínek bohužel již propadlý a společnost odmítla službu poskytnout. Na zaslaný email jaké by v takovém případě navrhovali řešení ani nereagovali.


Produkt

dárkový poukar na odběr služeb ve výši 3.600Kč


Požadované řešení

V první řadě alespoň komunikovat se zákazníkem. Tvářit se tak, že společnost přijme peníze, zákazník nesplní podmínku, kterou si ona sama vytvořila a následně neposkytnout službu je nepřijatelné. Pokud by byla odpověď třeba ve smyslu, zákazníku, jsi hlupák, peníze ti nevrátíme, službu ti poskytneme, ale podmiňujeme to odběrem dalších služeb/zboží, budu to považovat za férové a kompromisní řešení pro obě strany.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2013 11:45, před 11 lety

Zakoupením dárkového poukazu, uzavírá spotřebitel s podnikatelem smlouvu, jejíž součástí jsou i smluvní podmínky, se kterými tímto souhlasí. Smlouva je dvoustranný akt, který zakládá práva a povinnosti oběma stranám. Prodejce svým jednáním žádnou smluvní povinnost podle informací, které máme k dispozici, neporušil. Spotřebitel byl informován o časové omezenosti uplatnění poukazu již při uzavření smlouvy a nemůže se tak po prodejci ničeho domáhat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 14:31, před 10 lety

Společnost nevyužila možnost se ke stížnosti vyjádřit. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.