Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byl jsem obdarován poukazem pro odběr služeb výše uvedené společnosti. V tehdy platných obchodních podmínkách byla uvedena doba platnosti půl roku bez uvedení podmínek případného stornování, prodloužení a podobně. Totéž je vyznačeno i na samotném poukazu. Přihodilo se mi, že jsem poukaz založil, následně našel, dle uvedených podmínek bohužel již propadlý a společnost odmítla službu poskytnout. Na zaslaný email jaké by v takovém případě navrhovali řešení ani nereagovali.
dárkový poukar na odběr služeb ve výši 3.600Kč
V první řadě alespoň komunikovat se zákazníkem. Tvářit se tak, že společnost přijme peníze, zákazník nesplní podmínku, kterou si ona sama vytvořila a následně neposkytnout službu je nepřijatelné. Pokud by byla odpověď třeba ve smyslu, zákazníku, jsi hlupák, peníze ti nevrátíme, službu ti poskytneme, ale podmiňujeme to odběrem dalších služeb/zboží, budu to považovat za férové a kompromisní řešení pro obě strany.
|
Tweet |
Zakoupením dárkového poukazu, uzavírá spotřebitel s podnikatelem smlouvu, jejíž součástí jsou i smluvní podmínky, se kterými tímto souhlasí. Smlouva je dvoustranný akt, který zakládá práva a povinnosti oběma stranám. Prodejce svým jednáním žádnou smluvní povinnost podle informací, které máme k dispozici, neporušil. Spotřebitel byl informován o časové omezenosti uplatnění poukazu již při uzavření smlouvy a nemůže se tak po prodejci ničeho domáhat.
Společnost nevyužila možnost se ke stížnosti vyjádřit. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.