Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
vlastním dva roky auto Škoda Rapid 77kW SPZ 8U3-1240 a mám najeto 12990 km. Dostavil jsem se na servisní prohlídku a zde zjistili, že u zadních brzd mám vydřené drážky na brzdových kotoučích, což u ostatních aut se stejnými brzdami není. Autorizovaný servis Škoda v Podbořanech mi sdělil, že mi tuto reklamaci neuzná, i když ještě neuplynula doba 2 let od koupě vozu. Prosím o radu, zda by mohla reklamace být uznána. Děkuji
Pavel Kožíšek
V rámci záruky výměna zadní brzdových kotoučů.
|
Tweet |
Zákonná záruka trvá v rozsahu 24 měsíců od převzetí vozu. Tuto záruku není možné smluvně omezit. Tímto prvkem se odlišuje od tzv. prodloužené záruky, která může obsahovat podmínky pro její uplatnění a jiná omezení.
Na běžné opotřebení se záruka nevztahuje. Nám bohužel nepřísluší posuzovat, zda se jedná o běžné opotřebení nebo o vadu. Tuto otázku doporučujeme spotřebiteli řešit se soudním znalcem, který poté může vypracovat znalecký posudek, kterým může spotřebitel rozporovat zamítnutí reklamace. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a právo a na úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.