Společnost


AUTO MYSLIVEC s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15640Vadné brzdové kotouče Škoda Rapid kW

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2017, před 8 lety

Pavel Kožíšek

Znění stížnosti

Dobrý den,
vlastním dva roky auto Škoda Rapid 77kW SPZ 8U3-1240 a mám najeto 12990 km. Dostavil jsem se na servisní prohlídku a zde zjistili, že u zadních brzd mám vydřené drážky na brzdových kotoučích, což u ostatních aut se stejnými brzdami není. Autorizovaný servis Škoda v Podbořanech mi sdělil, že mi tuto reklamaci neuzná, i když ještě neuplynula doba 2 let od koupě vozu. Prosím o radu, zda by mohla reklamace být uznána. Děkuji

Pavel Kožíšek


Požadované řešení

V rámci záruky výměna zadní brzdových kotoučů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2017 09:22, před 8 lety

Zákonná záruka trvá v rozsahu 24 měsíců od převzetí vozu. Tuto záruku není možné smluvně omezit. Tímto prvkem se odlišuje od tzv. prodloužené záruky, která může obsahovat podmínky pro její uplatnění a jiná omezení.

Na běžné opotřebení se záruka nevztahuje. Nám bohužel nepřísluší posuzovat, zda se jedná o běžné opotřebení nebo o vadu. Tuto otázku doporučujeme spotřebiteli řešit se soudním znalcem, který poté může vypracovat znalecký posudek, kterým může spotřebitel rozporovat zamítnutí reklamace. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a právo a na úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2017 13:15, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.