Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
měli jsme problém s elektřinou,zavolali jsme si přes internet pana Sýkoru,který přišel a závadu (vyhorelou zásuvku opravil)Poté zjistil,že nám nefunguji jističe,tak je nakoupil a vyměnil,taky nám dal dráty s lepší elektřinou,které vedl po zdi od tří pokojů,že je dá do lišt,taky chtel vymenit 4 zasuvky,ktere si i s praci napocital,ale ani nedodal a ani nevymenil Práci nebyl schopen přijít po 2 měsících dokončit.Nezvedal telefon,neodepisoval na emaily ,nebo se zpožděním,psali jsme mu ať nám vrati Kč za nedokončenou práci a zásuvky,ale Kč neposlal.Začal nám zlobit sporák,šla půlka sklo keramické desky,pak nam vypínal jeden jistič, zavolali jsme jiného elektrikáře a ten jeho práci zkontroloval a zjistil,že máme všechno úplně špatně, že pojistky nejsou dobré,že nejsou kvalitní,dost silne,není protažený drát ke sporáku,nejsou dobře dráty a že to bude muset udělat znovu,tzn.sundat skříňku s jisticemi koupit nové a dát dráty do list a koupit a dat nové zásuvky,novou skříň na jističe,listy atd...p Sýkora si řekl za vše 7tisic nový elektrikář 2500 kc???!!!!Vše máme vyfocené a jsme schopni doložit fotografie práce p.Sýkory ,ktera je opravdu špatná a už vůbec neodpovídá bezpečnostním předpisům!
Elektrika
Řešení už jsem panu Sýkorovi psala před cca týdnem na email ,ale neodpověděl nám Napsala jsem mu,že buď ať zaplatí práci a materiál novému elektrikáři, (dolozim uctenky za material i praci)nebo ze to budu řešit přes obchodní inspekci Taky ,že mohl říct hned na začátku, že si na opravu netroufa a zavolali by jsme jiného elektrikáře...
Problém s elektřinou řešíme už od ledna.Rádi bychom to měli hotové už jen proto že nám trčí dráty ze zdi a máme dvě malé děti a nejde nám pár zásuvek po bytě,díky kterým už shořel jeden jistič.
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (elektrikářské práce). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitelka by také měla zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky.
Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitelka tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla. Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že se na věc k provedení díla uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitelka dva roky od převzetí věci k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitelka právo na odstranění vady opravou. Nelze-li odstranit vadu opravou, může požadovat dodání nové věci. Pokud ani to není možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Byla-li věc úspěšně reklamována, má spotřebitelka právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace. Mezi takové náklady patří i výdaje za demontáž a montáž věci.
Byla-li během provádění díla způsobena spotřebitelce škoda, je zhotovitel díla povinen tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.