Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem notebook značky Lenovo v prodejně počítačové techniky. Není to ani rok ( vlastně již v )únoru se na obalu NTB začaly u šroubků objevovat drobné prasklinky a jeden šroubek se dokonce ulomil. Do NTB jsem nezasahovala ani jsem s ním nikde necestovala, nespadl mi a jen jsem ho přenášela po bytě z místnosti do místnosti. NTB jsem odnesla do autorizované prodejny kde jsem NTB zakoupila. Jejich mechanik zjistil, že došlo k ulomení (plastových) závitů uvnitř NTB - k oddělení šasí. NTB poslali na reklamaci v záruční lhůtě do autorizovaného střediska Lenovo, kteří v reklamaci napsali že došlo k oddělení šasí nevhodným zacházením a chtějí za opravu 2100 Kč. Toto rozporuji a připadá mi že se pod nevhodným zacházením schová opravdu vše. NTB stál 18 000 korun a zakoupen byl 9.5.2016, což není ani rok.
Nyní jsem placenou opravu odmítla + přes prodejnu Comfort v Ostravě jsem zažádala o opakovanou a bezplatnou opravu. Společnost Comfort se chová korektně a snaží se mě jako zákazníka pochopit.
Již jsem bez NTB měsíc. Reklamaci jsem podala 22.3.2017 a s řešení - tedy tím placeným mě kontaktovali dnes 18.4.2017.
Lenovo ideapad Z51-70 , SN : ATC-LNN80K60147CK,
bezplatná řádná rychlá oprava, nebo výměna za nový kus
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyřízením reklamace, neměl by přistoupit na placenou mimozáruční opravu. Místo toho je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru.
Prokáže-li posudek, že se jedná o výrobní vadu věci, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.