Společnost


Lenovo Technology B.V. organizační složka

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15644Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2017, před 8 lety

Bc.Petra Hudečková, Dis.

Znění stížnosti

Zakoupila jsem notebook značky Lenovo v prodejně počítačové techniky. Není to ani rok ( vlastně již v )únoru se na obalu NTB začaly u šroubků objevovat drobné prasklinky a jeden šroubek se dokonce ulomil. Do NTB jsem nezasahovala ani jsem s ním nikde necestovala, nespadl mi a jen jsem ho přenášela po bytě z místnosti do místnosti. NTB jsem odnesla do autorizované prodejny kde jsem NTB zakoupila. Jejich mechanik zjistil, že došlo k ulomení (plastových) závitů uvnitř NTB - k oddělení šasí. NTB poslali na reklamaci v záruční lhůtě do autorizovaného střediska Lenovo, kteří v reklamaci napsali že došlo k oddělení šasí nevhodným zacházením a chtějí za opravu 2100 Kč. Toto rozporuji a připadá mi že se pod nevhodným zacházením schová opravdu vše. NTB stál 18 000 korun a zakoupen byl 9.5.2016, což není ani rok.


Nyní jsem placenou opravu odmítla + přes prodejnu Comfort v Ostravě jsem zažádala o opakovanou a bezplatnou opravu. Společnost Comfort se chová korektně a snaží se mě jako zákazníka pochopit.
Již jsem bez NTB měsíc. Reklamaci jsem podala 22.3.2017 a s řešení - tedy tím placeným mě kontaktovali dnes 18.4.2017.


Produkt

Lenovo ideapad Z51-70 , SN : ATC-LNN80K60147CK,


Požadované řešení

bezplatná řádná rychlá oprava, nebo výměna za nový kus


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2017 08:04, před 8 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyřízením reklamace, neměl by přistoupit na placenou mimozáruční opravu. Místo toho je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru.

Prokáže-li posudek, že se jedná o výrobní vadu věci, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2017 13:12, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.