Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Touto společností mi byla neoprávněně stržena opakovaně částka ve výši 2.247,- Kč a to neoprávněně, k ničemu jsem se u této společnosti nezavazovala, nic neobjednavala a nechápu jak zjistili číslo mého účtu.
Prosím vás o pomoc.
Děkuji Nedvědová
Vrácení peněz
|
Tweet |
Před uzavřením smlouvy je podnikatel povinen informovat spotřebitele mimo jiné o ceně služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Tento údaj je povinen podnikatel spotřebiteli sdělit vždy. Pokud byl při nabízení služeb užit klamavý údaj nebo byl údaj o ceně opomenut, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.
Pokud by bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.
User ID: 57968756
Přejeme Vám dobrý den, paní Nedvědová.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 31.05.2016. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.