Společnost


Komerční banka, a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15648Nefunkčnost systému

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2017, před 8 lety

Nikola Markova

Znění stížnosti

Již druhý den se zákazníci Komerční banky potýkají s celkovou nefunkčností systému, kdy nelze vůbec a nebo s častými výpadky platit kartou ani vybírat peníze z ATM. Platby se v systému vůbec neúčtují. Tudíž nelze platby zadávat, dochází k prodlevám při úhradách a lidé zvyklí na bezhotovostní platební styk jsou prakticky bez peněz. Tento stav trvá již od 18.4. od šesti hodin od rána. Do teď tj. 19.4. 10:35 není problém vyřešený. Problém mohl vzniknout již dříve, ale vzhledem k Velikonočním prázdninám se to zřejmě začalo řešit až v úterý ráno. Banka nekomunikuje, na svých oficiálních stránkách problém nikde neuvádí a na infolince se Vám pouze ozve automat, že máte účet zkontrolovat po 12. hodině. Má banka nárok své klienty prakticky odstřihnout od peněz na takto dlouhou dobu bez kompenzace?


Produkt

Běžn účet


Požadované řešení

Omluva, finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 12:04, před 8 lety

Nebylo-li možné platební služby využívat, je vhodné uplatnit reklamaci. Nebude-li spotřebitelka se svou reklamací úspěšná, má možnost obrátit se na finančního arbitra, který je příslušný pro řešení sporů mezi poskytovatelem platebních služeb a uživatelem platebních služeb při poskytování platebních služeb. Více informací o finančním arbitrovi je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/financni-arbitr/zakladni-informace.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 14:01, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.