Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 16.5.2013 jsem uzavřela s bankou Raiffeisenbank rychlou půjčku 1639790 na 60000 Kč na dobu 72 měsíců, s měsíčními splátkami 1170 Kč, tj. 11,9% roční úroková sazba, RPSN 12,57.
Měsíčně jsem splácela částku 1170 Kč po dobu 4 měsíců.
Splácela jsem mimořádné splátky a to následovně:
1. Dne 1.8.2013 částka 9500 Kč
2. Dne 17.9.2013 částka 5000 Kč
3. Dne 11.10.2013 částka 12500 Kč
4. Převod z M bank 20000 Kč
5. Dne 1.11.3000 Kč
6. Dne 4.11.2000 Kč
7. Převod z Airbank 23000 Kč
8. Dne 11.11. 1000 Kč
9. Dne 12.11. 1009 Kč
CELKEM za dobu cca 5 měs. 77009 Kč
Přitom jsem splácela pravidelně 1170 Kč ke 14. dni v měsíci po tuto dobu, celkem 5850 Kč.
CELKEM JSEM ZAPLATILA ZA CCA 5 MĚSÍCŮ NA SPLACENÍ PŮJČKY 82859 Kč, tzn. že jsem na půjčku za tak krátkou dobu přeplatila jen na jistinách o 17000 Kč.
Domnívám se, že vzhledem k době splacení cca 5 měsíců jsem půjčku
vysoce přeplatila. Reakce RB na tuto skutečnost není prozatím žádná. Žádám o pomoc při prošetření a vrácení přeplatku peněz z této banky mé osobě.
Na stížnosti a korespondenci přímo s centrálou v Praze jejich reakce je téměř nulová.
Řešení je jediné: domoci se práva a vrácení přeplatku půjčku na můj účet. Způsob řešení musí provést D-test, který je kompetentní k tomuto úkonu.
|
Tweet |
Dle § 15 zákona o spotřebitelském úvěru může spotřebitel předčasně úvěr splatit a má nárok na snížení celkových nákladů spotřebitelského úvěru o výši úroku a dalších nákladů, které by byl spotřebitel povinen platit v případě, kdy by nedošlo k předčasnému splacení spotřebitelského úvěru. Výše náhrady nákladů nesmí přesáhnout 1 % z předčasně splacené části celkové výše spotřebitelského úvěru, přesahuje-li doba mezi předčasným splacením a sjednaným koncem spotřebitelského úvěru jeden rok.
Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.