Společnost


Raiffeisenbank a.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1565Přeplacení rychlé půjčky č. 1639790

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2013, před 11 lety

Ida Kleszczová

Znění stížnosti

Dne 16.5.2013 jsem uzavřela s bankou Raiffeisenbank rychlou půjčku 1639790 na 60000 Kč na dobu 72 měsíců, s měsíčními splátkami 1170 Kč, tj. 11,9% roční úroková sazba, RPSN 12,57.
Měsíčně jsem splácela částku 1170 Kč po dobu 4 měsíců.
Splácela jsem mimořádné splátky a to následovně:
1. Dne 1.8.2013 částka 9500 Kč
2. Dne 17.9.2013 částka 5000 Kč
3. Dne 11.10.2013 částka 12500 Kč
4. Převod z M bank 20000 Kč
5. Dne 1.11.3000 Kč
6. Dne 4.11.2000 Kč
7. Převod z Airbank 23000 Kč
8. Dne 11.11. 1000 Kč
9. Dne 12.11. 1009 Kč
CELKEM za dobu cca 5 měs. 77009 Kč
Přitom jsem splácela pravidelně 1170 Kč ke 14. dni v měsíci po tuto dobu, celkem 5850 Kč.
CELKEM JSEM ZAPLATILA ZA CCA 5 MĚSÍCŮ NA SPLACENÍ PŮJČKY 82859 Kč, tzn. že jsem na půjčku za tak krátkou dobu přeplatila jen na jistinách o 17000 Kč.

Domnívám se, že vzhledem k době splacení cca 5 měsíců jsem půjčku
vysoce přeplatila. Reakce RB na tuto skutečnost není prozatím žádná. Žádám o pomoc při prošetření a vrácení přeplatku peněz z této banky mé osobě.

Na stížnosti a korespondenci přímo s centrálou v Praze jejich reakce je téměř nulová.


Požadované řešení

Řešení je jediné: domoci se práva a vrácení přeplatku půjčku na můj účet. Způsob řešení musí provést D-test, který je kompetentní k tomuto úkonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2013 13:33, před 11 lety

Dle § 15 zákona o spotřebitelském úvěru může spotřebitel předčasně úvěr splatit a má nárok na snížení celkových nákladů spotřebitelského úvěru o výši úroku a dalších nákladů, které by byl spotřebitel povinen platit v případě, kdy by nedošlo k předčasnému splacení spotřebitelského úvěru. Výše náhrady nákladů nesmí přesáhnout 1 % z předčasně splacené části celkové výše spotřebitelského úvěru, přesahuje-li doba mezi předčasným splacením a sjednaným koncem spotřebitelského úvěru jeden rok.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 10:22, před 11 lety

Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.