Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#15655Provedené platby na účtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2017, před 8 lety

Roman Boháč

Znění stížnosti

Dobrý den,
ke dnešnímu dni mi tato firma bez mého svolení stáhla z účtu před 9 tisíc a nyní mi ještě poslali email. kde chtějí po mě dalších 2545 Kč.
Není možno zjistit žádný kontakt na tuto firmu, ani email, ani telefón, nic a s přihlášením je to marné, protože dle jednoho zákazníka co má podobné zkušenosti je to zbytečné.
Proto by jsem vás chtěl požádat o radu, jak tohle ukončit.
Předem moc děkuji, s pozdravem Roman Boháč


Produkt

Vaše předplatné na www.be2.cz Nezdařená platba behěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 0 be2 S.à.r.l. / www.be2.cz Referenční číslo: CZ-2017-03-22-57929945-BE2-DN (citujte, prosím) 18.4.2017 Vážený pane Roman Boháč, ke dni 22.3.2017 bylo Vaše 3-měsíční VIP členství (původně na stránce www.be2.cz uhrazené ke dni 22.12.2016 s použitím emailové adresy bohac.roman@email.cz), automaticky obnovené. Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili. Produkt: 3-měsíční VIP členství IP-adresa: 0 Forma úhrady: CreditCard CreditCard Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 22.3.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek. Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK. Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 545,00 CZK.


Požadované řešení

Ukončit řádění těchto podvodníků s poukázat na tento problém v médiích.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2017 09:32, před 8 lety

Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Společnost nesmí vázat ukončení automatického prodlužování závazku na podmínku zaplacení dlužné částky. Pokud spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi. Od tohoto dne společnost také nesmí žádat žádné peněžní prostředky, neboť smluvní vztah byl k tomuto dni ukončen.

Pokud jde o vymáhání dluhu exekučně, lze takto postupovat jen na základě řádného exekučního titulu. To znamená, že by nejprve muselo proběhnout soudní řízení, ve kterém by bylo třeba prokázat existenci dluhu. Soud by pak pravomocným a vykonatelným rozsudkem musel spotřebitelce uložit povinnost dluh ve stanovené výši uhradit. Exekuci mohou provádět pouze soudní exekutoři nebo soudní vykonavatelé. Oproti tomu inkasní agentury v ČR nemají žádné zákonné pravomoci.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.4.2017 12:07, před 8 lety

User ID: 57929945


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 21.02.2016. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2017 07:20, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 07:45, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.