Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V únoru 2012 jsem si koupil USB TV tuner "Gigabyte U 8300 Hybrid TV". (cena 1390 Kč) Několikrát jsem při nákupu zdůraznil, že jsem neslyšící a kupuji si jej kvůli příjmu titulků. Po nahrání diskety s programem do PC šel program spustit, ale titulky nebyly česky nebo jen se spoustou "zmršených" znaků. Reklamoval jsem to. Tvrdili že je to způsobeno chybným operačním systémem v PC (Windows). Několikrát byl u nás jejich technik, kterému se podařilo "obejít" původní originální disketu a spouštět program pomocí Win. media player. To sice fungovalo, ale dost složitě se to spouštělo, špatně pracoval dálkový ovladač. Při rozšíření TV vysílání to přestalo fungovat. Opět jsem písemně reklamoval. Opět tvrdili, že je to chyba operačního systému v PC. Mezi tím, jsem si koupil nový PC, ani na něm to nefungovalo. Opět byl u nás jejich technik, Prohlásil, že tuner správně (české titulky) fungovat nikdy nebude. Jediná možnost je, používat jiný program. Předvedl nám DEMO verzi, která částečně fungovala, ale třeba dálkové ovládání bylo zcela zbytečné. Přesvědčil manželku, vybral od ní 15 Euro.(jsem neslyšící, nevěděl jsem to) Od té doby se nic neděje. Hansl neodpovídá, technik stále nemá čas, nebo je nedostižný.
TV tuner hybrid Gigabyte U 8300 - obsahuje tuner, konektory pro připojení vnějšího TV signálu, instalační disketu.
Vrácení peněz nebo výměnu za jiný TV tuner, který bude umět zobrazovat české titulky. (kdysi jsem měl asi 6 let podobný tuner, fungoval bezvadně. Rozbilo se ale dálkové ovládání (několik pádů). Tuner je stále funkční.)
|
Tweet |
Prodejce je povinen vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu ve složitějších případech do tří pracovních dnů, nejpozději do 30-ti dnů od jejího uplatnění. Pokud tak neučiní má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy (§19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele ve spojení s §622 odst. 2 občanského zákoníku).
Odstoupením se smlouva od počátku ruší dle §48 občanského zákoníku a strany jsou si povinny vydat veškeré obdržené plnění v souladu s ustanoveními o bezdůvodném obohacení.
Subjekt Hansl Petr se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.