Společnost


Hansl Petr

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1566Nefunkční TV tuner

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2013, před 11 lety

Zdeněk Petrák

Znění stížnosti

V únoru 2012 jsem si koupil USB TV tuner "Gigabyte U 8300 Hybrid TV". (cena 1390 Kč) Několikrát jsem při nákupu zdůraznil, že jsem neslyšící a kupuji si jej kvůli příjmu titulků. Po nahrání diskety s programem do PC šel program spustit, ale titulky nebyly česky nebo jen se spoustou "zmršených" znaků. Reklamoval jsem to. Tvrdili že je to způsobeno chybným operačním systémem v PC (Windows). Několikrát byl u nás jejich technik, kterému se podařilo "obejít" původní originální disketu a spouštět program pomocí Win. media player. To sice fungovalo, ale dost složitě se to spouštělo, špatně pracoval dálkový ovladač. Při rozšíření TV vysílání to přestalo fungovat. Opět jsem písemně reklamoval. Opět tvrdili, že je to chyba operačního systému v PC. Mezi tím, jsem si koupil nový PC, ani na něm to nefungovalo. Opět byl u nás jejich technik, Prohlásil, že tuner správně (české titulky) fungovat nikdy nebude. Jediná možnost je, používat jiný program. Předvedl nám DEMO verzi, která částečně fungovala, ale třeba dálkové ovládání bylo zcela zbytečné. Přesvědčil manželku, vybral od ní 15 Euro.(jsem neslyšící, nevěděl jsem to) Od té doby se nic neděje. Hansl neodpovídá, technik stále nemá čas, nebo je nedostižný.


Produkt

TV tuner hybrid Gigabyte U 8300 - obsahuje tuner, konektory pro připojení vnějšího TV signálu, instalační disketu.


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo výměnu za jiný TV tuner, který bude umět zobrazovat české titulky. (kdysi jsem měl asi 6 let podobný tuner, fungoval bezvadně. Rozbilo se ale dálkové ovládání (několik pádů). Tuner je stále funkční.)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2013 11:55, před 11 lety

Prodejce je povinen vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu ve složitějších případech do tří pracovních dnů, nejpozději do 30-ti dnů od jejího uplatnění. Pokud tak neučiní má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy (§19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele ve spojení s §622 odst. 2 občanského zákoníku).

Odstoupením se smlouva od počátku ruší dle §48 občanského zákoníku a strany jsou si povinny vydat veškeré obdržené plnění v souladu s ustanoveními o bezdůvodném obohacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 14:34, před 10 lety

Subjekt Hansl Petr se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.