Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#15662Tarif

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2017, před 8 lety

Naděžda Tomanová

Znění stížnosti

Dne 4.4.2017 jsem chtěla zrušit mobilní telefon s tarifem 249Kč měs. na neomezené volání do sítě O2.Ze zákaznického centra O2 jsem byla spojena s operátorkou, které jsem zase sdělila, že chci zrušit telefon,protože mám ještě jeden telefon a ještě pevnou linku od O2, tak abych zbytečně tolik neplatila. Bylo mi sděleno, že pokud telefon zruším, budu platit nějaký poplatek za předčasné ukončení smlouvy, ale že mi může nabídnout výhodný tarif za 49 Kč za 60min volání do O2, že to můžu mít jen takový telefon "do kapsy."Tak jsem na nabídku přistoupila. Jaké bylo mé dnešní zděšení při vyúčtování, že tarif není 49 Kč,ale 179 Kč, to si nedovedete představit. Přece bych musela být padlá na hlavu, abych vyměnila neomezené volání měs. za 249 Kč za60 min za 179 Kč.Operátorka na mě prostě udělala podraz.Psala jsem i na chat O2,popsala jsem celou situaci, ale bylo mi sděleno, že tarif je nastaven na 179 Kč a že to nemůžou nijak prověřit, co mi operátorka nabídla.Vyúčtování přišlo dnes, 19.4., takže nemohu ani odstoupit od smlouvy /lhůta 14 dnů/.Všechno je proti.Jsem z toho znechucena.


Požadované řešení

Chtěla bych nabídku jak mi operátorka sdělila 49 Kč měs za 60 min. hovoru do O2 nebo vrácení se k původnímu tarifu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2017 08:26, před 8 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2017 16:36, před 8 lety

Dobrý den,

stav velice rád ověřím. Můžu vás poprosit o zaslání vašeho telefonního čísla a pro ověření referenčního čísla z vyúčtování.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.4.2017 19:33, před 8 lety


Naděžda Tomanová

Dobrý den, tel. číslo je 728536850, ref.č. 3621771026.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2017 10:19, před 8 lety

Děkuji.

Z hovoru není cena tarifu zcela evidentní, i když jsem jej poslouchal. V tomto případě tak záležitost předávám k reklamaci. S výsledkem se vám pokusíme ozvat co nejdříve.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.4.2017 10:56, před 8 lety


Naděžda Tomanová

Hodnocení: