Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15663Neoprávněně naúčtované poplateky za antivir v mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2017, před 8 lety

Olga Kovalčíková

Znění stížnosti

Včera jsem otevřela mobil a vyskočilo varování o tom, že mám v mobilu 3 viry. Zrušit nebo smazat to nešlo a na obrazovce bylo psáno, tak jak je běžné u antivirových programů, zda chci odstranit viry. Klikla jsem na ano. Poté mi již přišly dva sms, že se mi odečetlo vždy po 99,-. S tímto jsem ale nesouhlasila. SMS zněla takto: Nakoupili jste Topwhatsapp za 99 CZK. P?istup: http://bit.ly/G2UP12 Podpora plateb:support@medianetpay.com z čísla 90309099 a druhá SMS ve znění: Litujeme Nakoupili jste Topwhatsapp za 99CZK. P?istup:http://bit.ly/G2UP12 Podpora plateb:support@medianetpay.com z čísla 90309
Operátor s těmito SMS nemá nic společného a odkázal nás na samostatné řešení.


Produkt

K podvodu došlo dne 18.4.2017 z čísel 90309099 a 90309, odečteno bylo 198 CZK


Požadované řešení

Jde o podvodné jednání a žádám o navrácení 198,- CZK a zneplatnění jakéhokoliv obchodního vztahu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2017 08:15, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2017 13:01, před 8 lety

Dobrý den paní Kovalčíková,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 189 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 198 Kč a číslo bankovního účtu, IBAN a SWIFT. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2017 17:50, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.5.2017 23:59, před 8 lety


Olga Kovalčíková

Dobrý den, bylo vráceno pouze 99 czk. Čekáme na zaslání zbytku peněz.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.5.2017 12:53, před 8 lety

Dobrý den paní Kovalčíková,


děkujeme za Vaší rekci.

Přejeme hezký zbytek dne.

Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 07:48, před 8 lety

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.