Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Včera jsem otevřela mobil a vyskočilo varování o tom, že mám v mobilu 3 viry. Zrušit nebo smazat to nešlo a na obrazovce bylo psáno, tak jak je běžné u antivirových programů, zda chci odstranit viry. Klikla jsem na ano. Poté mi již přišly dva sms, že se mi odečetlo vždy po 99,-. S tímto jsem ale nesouhlasila. SMS zněla takto: Nakoupili jste Topwhatsapp za 99 CZK. P?istup: http://bit.ly/G2UP12 Podpora plateb:support@medianetpay.com z čísla 90309099 a druhá SMS ve znění: Litujeme Nakoupili jste Topwhatsapp za 99CZK. P?istup:http://bit.ly/G2UP12 Podpora plateb:support@medianetpay.com z čísla 90309
Operátor s těmito SMS nemá nic společného a odkázal nás na samostatné řešení.
K podvodu došlo dne 18.4.2017 z čísel 90309099 a 90309, odečteno bylo 198 CZK
Jde o podvodné jednání a žádám o navrácení 198,- CZK a zneplatnění jakéhokoliv obchodního vztahu.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den paní Kovalčíková,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 189 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 198 Kč a číslo bankovního účtu, IBAN a SWIFT. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, bylo vráceno pouze 99 czk. Čekáme na zaslání zbytku peněz.
Děkuji
Dobrý den paní Kovalčíková,
děkujeme za Vaší rekci.
Přejeme hezký zbytek dne.
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.