Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Prodávající letenky spletl datům odletu o jeden rok. Nikdo se tim nechtěl zabývat.Musela si koupit novou letenku.
To není jednání.Nikdo nechtěl semnou jednat.
|
Tweet |
Ve smlouvě o zprostředkování se zprostředkovatel (společnost STUDENT AGENCY, k.s.) zavazuje, že zájemci zprostředkuje uzavření určité smlouvy s třetí osobou (zprostředkování letecké přepravy). Zájemce se zavazuje zaplatit zprostředkovateli provizi. Není však subjektem smluvního vztahu mezi zájemcem a třetí osobou.
Zprostředkovatel je však odpovědný za uzavření smlouvy.
Veškeré návrhy na změny či zrušení smlouvy týkající se letecké přepravy, pokud to smlouva či podmínky dopravce připouštějí, je spotřebitel dle obchodních podmínek společnosti povinen činit u dopravce nebo, připouštějí-li to podmínky dopravce, prostřednictvím Student Agency.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.