Společnost


MJ VENTURES s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15668Dodání obálky pouze s návodem bez objednaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2017, před 8 lety

Václav Makovec

Znění stížnosti

Objednal jsem si u této společnosti oxymetr. Zásilku přebírala moje asistentka a uhradila dobírkovou cenu. V obálce byl návod, faktura za zboží, ale vlastní produkt vůbec nebyl přiložen ! Už jenom to, že to poslali v bublinkové obálce svědčí buď o naprosté tuposti, nebo úmyslu, neboť do této obálky by se tento přístroj nevešel, pokud by se ho tam tedy snažili vůbec vložit !


Produkt

OXYMETR, P7631


Požadované řešení

Dodání objednaného zboží, nebo vracení uhrazené částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2017 09:05, před 8 lety

Pokud spotřebitel zboží zakoupil v internetovém obchodu, má právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky.

Stejně tak může uplatnit reklamaci obdržené zásilky. K tomu doplňujeme, že v prvních 6 měsících od převzetí kupujícím je na prodávajícím, aby prokázal, že zboží dodal kompletní a v odpovídající jakosti (viz § 2161 odst. 2 občanského zákoníku). Pokud vady zásilky vytkl spotřebitel ihned po dodání, nemůže prodávající namítat, že vada nevznikla jeho zaviněním. Takové tvrzení by musel nade vší pochybnost prokázat.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2017 18:14, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.