Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si u této společnosti oxymetr. Zásilku přebírala moje asistentka a uhradila dobírkovou cenu. V obálce byl návod, faktura za zboží, ale vlastní produkt vůbec nebyl přiložen ! Už jenom to, že to poslali v bublinkové obálce svědčí buď o naprosté tuposti, nebo úmyslu, neboť do této obálky by se tento přístroj nevešel, pokud by se ho tam tedy snažili vůbec vložit !
OXYMETR, P7631
Dodání objednaného zboží, nebo vracení uhrazené částky.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel zboží zakoupil v internetovém obchodu, má právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky.
Stejně tak může uplatnit reklamaci obdržené zásilky. K tomu doplňujeme, že v prvních 6 měsících od převzetí kupujícím je na prodávajícím, aby prokázal, že zboží dodal kompletní a v odpovídající jakosti (viz § 2161 odst. 2 občanského zákoníku). Pokud vady zásilky vytkl spotřebitel ihned po dodání, nemůže prodávající namítat, že vada nevznikla jeho zaviněním. Takové tvrzení by musel nade vší pochybnost prokázat.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.