Společnost


Hudla s. r. o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1567Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2013, před 11 lety

Milena Červená

Znění stížnosti

Dobrý den,
přes web Vykupto jsem si koupila telefon HTC Desire Z. Dodavatelem zboží je firma Hudla. Zboží jsem obdržela bez českého manuálu,záručního listu a potvrzení o platbě.Znejistěla jsem takovým přístupem a v zákonné lhůtě 14 dnů(já jsem telefon vrátila hned po 2 dnech)jsem telefon vrátila.Firma mi žádost o návrat platby zamítla s tím,že jsem zboží vrátila v roztrhané krabici,zaprášené a špinavé.Je to velké lživé obvinění.S firmou jsem se snažila komunikovat,ale útočnost firmy se jen zvyšovala.Což můžu dokázat jejich maily,tak jako můžu dokázat jejich lež o nedodání dokladů k telefonu. Tvrdili totiž,že mi doklady poslali s telefonem. Kontaktovala jsem také web Vykupto, zatím mi nepřišlo jejich vyjádření. Firma vykupto mi aktualizovala objednávku,ale já zboží již nechci.Pak jsem pochopila,že mi z mé platby chce odečíst poštovné,plus pokutu za údajnou rotrženou krabici a zaprášený a špinavý telefon.


Produkt

Telefon HTC Desire Z


Požadované řešení

Požaduji vrácení platby za telefon s tím, že z platby uhradím poštovné. Odmítám platit za něco, co jsem neudělala. Prohlašuji na svou čest,že zboží jsem odeslala firmě v nepoškozené krabici,nepoužité a čisté.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2013 13:47, před 11 lety

Při koupi zboží prostředky komunikace na dálku (např. internetový obchod) má spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí věci dle § 53 odst.7 občanského zákoníku.
Spotřebitel má právo si v této lhůtě zboží vyzkoušet a vrátit. Prodejce není oprávněn požadovat originální obal. Za originální obal či používání (vyzkoušení) telefonu není prodejce oprávněn uplatňovat náklady vůči spotřebiteli.
Pokud náklady za krabici a používaný telefon uplatňuje prodejce jako pokutu, tak nebyla patrně sjednána platně. Smluvní pokutu lze sjednat jen písemně a v ujendání musí být určena její výše dle § 544 odst.2 občanského zákoníku.
Při odstoupení od kupní smlouvy dle § 53 odst.7 občanského zákoníku musí spotřebitel vrátit zboží a prodejce celou finanční částku do 30 dnů dle § 53 odst.10 občanského zákoníku. Tedy kupní cenu a původní poštovné.
Poštovné při odstupování od kupní smlouvy dle § 53 odst.7 občanského zákoníku hradí spotřebitel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 14:38, před 10 lety

Společnost Hudla s. r. o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.