Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.10.2016 jsem dceři koupila v obchodě Street Super Shoes dámské kozačky ,,poslední pár"za 599 Kč.Původní cena těchto bot byla 1290 Kč.Domnívala jsem se,že boty v této cenové relaci budou již opravdu kvalitní a nějaký čas dceři vydrží.Boty nosila celý listopad,únor a březen,takže zhruba tři měsíce.19.3.cestou ze školy se jí uvolnila podrážka a domů přišla s odlepenou podrážkou do půlky boty.Doma jsem boty umyla pouze vodou,protože byly od bláta a prachu,následný den jsem je odnesla do obchodu k reklamaci.Požadovala jsem opravu nebo vrácení peněz.Opravdu mě pohoršila vaše odpověď,cituji:nebyly zjištěny závady na materiálu,nebo chyby vzniklé při zpracování obuvy"Takže je naprosto v pořádku,že u tři měsíce používané obuvy upadne téměř celá podrážka?Na obuv nebyl použit ani lihový přípravek ani lepidlo,jak mi píšete.Boty nosí má 10letá dcera a to pouze do školy.Chyba musela být již z výroby jinak si to nedovedu vysvětlit.Vždyť jsou ty boty v záruce,proč bych to dělala?Zhruba půl km šla s tou rozlepenou botou ze školy,proto možná to mechan.poškození,ale to už je následek té závady která vznikla.Prosím o přehodnocení reklamace,ráda bych zůstala spokojeným zákazníkem,boty u vás nakupuji opakovaně a nikdy jsem neměla problém,proto mě pohoršilo vyjádření P.Pešákové.
S pozdravem Mirka Venkrbcová
Dámské kozačky Gr.38,551-6.872.8
Boty bych chtěla opravit,nebo vyměnit za stejné.Pokud to není možné,požadují vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.