Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dceři(11 let) při prohlížení internetových stránek přišla několikrát sms zpráva, která byla následně zpoplatněna 99 CZK.
SMS je z 90309099 a naúčtována je každé pondělí po 12 hodině. Níže posílám vzorek:
Platby třetím stranám
Datum Čas Volané číslo Trvání Popis Sleva Cena
3.party; 20.3. ;12:04:18 ;90019099 ;; SMS platba - hlasování ; ;99,00
3.party; 27.3. ;12:40:56 ;90019099 ;; SMS platba - hlasování ; ;99,00
3.party; 3.4. ;12:43:50 ;90019099 ;; SMS platba - hlasování ; ;99,00
3.party; 10.4. ;12:04:45 ;90019099 ;; SMS platba - hlasování ; ;99,00
Nic si neobjednala a žádnou službu neobdržela. Neobjednaná služba zpoplatněna 99 Kč. Na uvedené číslo 296186657 se nedá dovolat a email uvedený na webových stránkách neexistuje.
Vrácení všech peněz za neoprávněně naúčtovaný poplatek.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zdělit jakým způsobem začaly PR SMS přicházet na telefon? Prosime zaslat tuto informaci na na mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.