Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15684Neoprávněný naučtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2017, před 8 lety

Roman Koucky

Znění stížnosti

Znění stížnosti:Při prohlížení internetu na mobilu se mě objevila informace o zavirování mého telefonu-okno nebylo možné zavřít jinak než pouze kliknutí na odkaz slibující ,,ODVIROVÁNÍ"

Odkaz zněl:FOR ANTIVIRUS-6:1487798219mb15043119745:89- kliknutím na odeslat potvrďte,že chcete viry smazat.Nikde nebyla informace,že jde o placenou službu za 99Kč!!

Po té mě byla stržena částka cca 2x za 99Czk o čem jsem byl následně informován SMS zprávou: ,,Nakoupili jste Antivirus za 99CZK.DěkujemeVám! stažení?:http://bit.ly/AndDef podpora plateb:Support@medianet pay.com
Produkt:Nevyžádaná služba-ANTIVIR
Požadované řešení:Z důvodu podvodného jednání žádám o vrácení častky 297kč,která byla stržena z tohoto mobilního čísla 720189700.


Produkt

Nevyžádaná služba- ANTIVIR For antivirus-6:1487798219mb15043119745:89-


Požadované řešení

Z důvodu podvodného jednání,žádám o vrácení částky 198Kč + ukoncení aplikace STOP SCAN cca za 99kč(ukončení antiviru v mém mobilu),takže celá častka činí 297 kč. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2017 12:18, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.4.2017 12:59, před 8 lety

Dobrý den pane Koucký,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 198 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 198 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2017 07:16, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 07:54, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.