Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#15687Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2017, před 8 lety

Veronika Legorská

Znění stížnosti

Dobrý den, 25.11.2016 jsme koupili v Euronicsu televizi Philips. Po měsíci začala rezonovat, televizi jsme reklamovali a reklamace byla uznána, vyřízena a vada opravena. Televize po měsíci začala rezonovat znova, tak jsme ji opět reklamovali, ale tentokrát nám reklamace nebyla uznána, že prý na ní žádná vada není. Včera jsem mluvila s paní z dTestu, která mi řekla, že do půl roku od koupi se to bere tak, že vada už byla když jsme televizi koupili, a že máme požadovat odborný posudek, že vada na televizi při koupi nebyla. Paní říkala, že jim na to máme nechat 10-15 dní. Včera jsme šli tedy na prodejnu, že s neuznanou reklamací nesouhlasíme, a že si přejeme tento posudek, a že ho chceme do 10-15 dní. Prodejce byl velice arogantní a prý může televizi vzít a znovu poslat na reklamaci, a že žádný posudek oni nám psát nemusí, že si to máme vyřídit v servisu sami, a jak by nám asi takový posudek jako měli napsat. Dopadlo to tak, že televizi jsme si nakonec odvezli domů a znovu volali do dTestu, kde mi poradili, že mám napsat sem na stížnosti. Televizi chceme, ale nechceme ji znovu posílat na reklamaci, čekat 30 dní, aby nám nakonec řekli, že jí znovu neuznávají.

Moc děkuji za vyřízení mé stížnosti.

Veronika Legorská


Produkt

televize Philips 32PFT4101


Požadované řešení

Chtěli bychom, aby nám televizi vyměnili za novou nebo opravili vadu. Nechceme čekat dalších 30 dní jako o reklamaci. koupili jsme si v listopadu televizi a měli ji doma ani ne 3 měsíce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2017 12:27, před 8 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, nikoli osoba, která byla k opravě určena (např. servisní středisko). Se svými nároky je proto nutné obracet se pouze na prodávajícího.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2017 17:50, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.