Společnost


IDEA nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15688Porušení termínu dodání zásilky a vzniklé následné výdaje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2017, před 8 lety

Tomáš Kostelecký

Znění stížnosti

Dne 11.4.2017 jsem objednal, na www.idea-nabytek.cz, válendu s úložným prostorem.Objednávka byla následně přijata a bylo jí přiděleno číslo: 26442 a termín dodání byl určen na 18.4. 2017,
v době od 8 do 16ti hodin. Vzhledem k tomu, že bydlíme v Praze, bylo nutno
na uvedé místo (Vinaře) zajet, což jsem učinil a po celou určenou dobu jsem se zdržoval na adrese pro dodání.
Bohužel, zásilka nedorazila a nikdo se ani neobtěžoval zavolat.
Po dvacáté hodině jsem z Vinař odjel zpět do Prahy.
Následující den, tedy 19.4. 2017, jsem byl prostřednictvím SMS informován o dodávce zásilky. Později volal rozvozce , že stojí ve Vinařích před domem a nikdo neotevírá. Vysvětlil jsem mu jak se věci mají a , že již nejsem ochoten absolvovat cestu zpět a ani to nebylo, z pracovních důvodů, možné.
Odpoledne jsem kontaktoval prodejce a požádal jsem o náhradu zbytečné cesty a za ztrátu jednoho dne. Zde jsem byl opakovaně odkazován na rozvozce zásilek atd. Toto jsem odmítl s tím, že za obsah zprávy s určením termínu dodání, odpovídá ten, kdo zprávu odeslal a podepsal. V tomto případě se jednalo o paní R. D. - z E-shop IDEA nábytek, s.r.o. Osoba, se kterou jsem věc projednával telefonicky je pan K., tel: 547 131 155, který
odmítl , jakékoli, moje požadavky.
Ještě bych uvedl, že cesta tam a zpět obnáší cca 220 km.
Děkuji Vám za pozornost a s pozdravem
Tomáš Kostelecký


Produkt

Objednávka nábytku s neoznámenou změnou původně určeného termínu dodání.


Požadované řešení

Náhrada ujetých kilometrů a spotřebovaných PHM ,ušlého zisku a časové ztráty jednoho pracovního dne dle zákona.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 13:33, před 8 lety

Prodávající je povinen splnit svůj závazek v čase, který byl sjednán. Neučiní-li tak, porušil svou smluvní povinnost a je odpovědný za škodu, která druhé straně v souvislosti s tímto porušením smluvní povinnosti vznikla. Vzniklou škodu by měl spotřebitel doložit a dále musí prokázat, že škoda byla zapříčiněna porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2017 17:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.