Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.4.2017 jsem objednal, na www.idea-nabytek.cz, válendu s úložným prostorem.Objednávka byla následně přijata a bylo jí přiděleno číslo: 26442 a termín dodání byl určen na 18.4. 2017,
v době od 8 do 16ti hodin. Vzhledem k tomu, že bydlíme v Praze, bylo nutno
na uvedé místo (Vinaře) zajet, což jsem učinil a po celou určenou dobu jsem se zdržoval na adrese pro dodání.
Bohužel, zásilka nedorazila a nikdo se ani neobtěžoval zavolat.
Po dvacáté hodině jsem z Vinař odjel zpět do Prahy.
Následující den, tedy 19.4. 2017, jsem byl prostřednictvím SMS informován o dodávce zásilky. Později volal rozvozce , že stojí ve Vinařích před domem a nikdo neotevírá. Vysvětlil jsem mu jak se věci mají a , že již nejsem ochoten absolvovat cestu zpět a ani to nebylo, z pracovních důvodů, možné.
Odpoledne jsem kontaktoval prodejce a požádal jsem o náhradu zbytečné cesty a za ztrátu jednoho dne. Zde jsem byl opakovaně odkazován na rozvozce zásilek atd. Toto jsem odmítl s tím, že za obsah zprávy s určením termínu dodání, odpovídá ten, kdo zprávu odeslal a podepsal. V tomto případě se jednalo o paní R. D. - z E-shop IDEA nábytek, s.r.o. Osoba, se kterou jsem věc projednával telefonicky je pan K., tel: 547 131 155, který
odmítl , jakékoli, moje požadavky.
Ještě bych uvedl, že cesta tam a zpět obnáší cca 220 km.
Děkuji Vám za pozornost a s pozdravem
Tomáš Kostelecký
Objednávka nábytku s neoznámenou změnou původně určeného termínu dodání.
Náhrada ujetých kilometrů a spotřebovaných PHM ,ušlého zisku a časové ztráty jednoho pracovního dne dle zákona.
|
Tweet |
Prodávající je povinen splnit svůj závazek v čase, který byl sjednán. Neučiní-li tak, porušil svou smluvní povinnost a je odpovědný za škodu, která druhé straně v souvislosti s tímto porušením smluvní povinnosti vznikla. Vzniklou škodu by měl spotřebitel doložit a dále musí prokázat, že škoda byla zapříčiněna porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.