Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15689Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2017, před 8 lety

David Bodanský

Znění stížnosti

Podobně jako v dalších již zveřejněných případech souvisejících s touto společností, i mému synovi (13 let) přišla již po druhé sms zpráva, která byla následně operátorem zpoplatněna.

SMS zpráva měla toto znění:
"Cena zprávy 99 Kč s DPH za službu SCAN. Pro zrušení pošli SMS ve tvaru STOP SCAN na číslo 90319. Více info pošli SMS HELP na 90319."

Tyto SMS zprávy dorazily 7.4. ve 21:50 a 14.4 v 13:16 z tel. čísla 90319099.

Službu si nikdo neobjednával a rozhodně ani nevyužil.

Bohužel jsme na to přišli až při kontrole vyúčtování. SMS pro zrušení jsme tudíž poslali až 20.4., ale zda-li to pomůže, to nevím. Mám strach, aby SMS nepřišla opět.


Produkt

Produkt stržení peněz sms zprávou za službu, kterou si nikdo neobjednal a nevyužil, v celkové hodnotě 198,- Kč.


Požadované řešení

Prosíme o vrácení peněz a pokud je to v něčích silách i zabezpečení toho, aby se podobná situace již nemohla opakovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2017 12:13, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.4.2017 13:02, před 8 lety

Dobrý den pane Bodanský,


společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Doporučujeme pro zrušení zaslat SMS ve tvaru STOP SCAN na číslo 90319. Pokud jste službu nevyužil je možné ji reklamovat přímo u poskytovatele služby: tel. +420296186653

Pokud nechcete Prémiové služby na Vašem telefonu využívat, doporučujeme je nechat blokovat u Vašeho operátora.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2017 07:15, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 07:55, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.