Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejsem spokojená s doručovatelkami České pošty Pardubice 5, čekala jsem zásilku, kterou mi paní doručovatelka nedala do schránky, ale nahoru na schránky. Než jsem si stihla zásilku vzít tak ze schránek byla pryč. Jednalo se sice jenom o katalog, ale byla bych nerada, kdyby se to opakovalo pri jiných důležitějších dopisech, které hodně firem neposílají doporučeně a obsahují osobní údaje.
Předpokládám, že zásilka se mi již nevrátí, jen bych uvítala, kdyby u zásilek,které se nevejdou do schránky, doručovatelka dala aspoň výzvu, jako se to dêlá běžně.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman