Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dobry den..koukam mam ten samy problem ..ztrhli jste mi penize s uctu bez opravneni a vip ucet sem ani nechtela predplatila jsem si na zkousku mesic za cc a tricet korun a koukam vy jste mi to ztrhli bez meho svoleni o zadne vip sem si nezadala .prosim o vraceni me castky..2247..a na majl nikdo nereaguje jak to mam asi zrusit mate to tak udelane ze to ani nejde zrusit..
be2....bezopravnene ztrzeni penez
vraceni penez
|
Tweet |
Pokud by bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.
Přejeme Vám dobrý den, paní Churanová.
V zájmu možnosti dohledání Vašeho profilu a objasnění/ řešení vzniklé situace prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste svůj profil na stránce be2 registrovala,
velice Vám děkujeme.
dobry den,ma emailovov adresa je lucka2008@seznam.cz.popripadne jak a v jakem jazyce a kam mam podat zruseni dekuji za pochopeni..l.ch
User ID: 157739049
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Churanová.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 17.03.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, děkujeme Vám.
……………………………………………………………………………………………………………………………..
Výpověď Vašeho VIP členství již byla – jako ústřetový krok – realizovaná přímo z naší strany. Vaše VIP členství je platné do: 17.07.2017, po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Dobrý den..ano jako každý souhlasila jsem s podmínkami ale nikde nebyla uvedena žádná částka kterou nikde nepíšete.. Jak mám vše teď zrušit.. Dekuji... Prosim o rychlou odpověď ať už to mám s krku děkuji moc..
User ID: 157739049
Dobrý den, paní Churanová.
cena prolongovaného VIP členství je uvedená na obou platebních stránkách - na první stránce je tato uvedená přímo uprostřed, zeleně - viz prosím Screenshot zaslaný v rámci předešlého komentáře z naší strany.
Svůj profil smažete lehce kliknutím na tlačítko 'Smazat můj profil' úplně dolů v profilové sekci 'Nastavení'.
Přejeme Vám hezký den.
dobry den ,dekuji dnes jsem tedy poslala pisemne vypoved ...a chci se jeste optat zda uz mi to nebude nic stat nebo do ukonceni neco musim doplatit jeste ..dekuji moc ...
User ID: 157739049
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Churanová.
Z Vaší strany již není potřebné hradit žádné další poplatky a tímto Vám zároveň také potvrzujeme, že Váš profil na be2 byl již úspěšně vymazaný.
Přejeme Vám hezký zbytek dne.
Hodnocení: