Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den ráda bych upozornila na nebezpečnost dudlík synovi se v noci rozdělil na dvě části naštěstí nic nespolkl a tedy nic vážného se nestalo ráda bych poslala i foto aby jste viděli že neukousl,jinak s vašimi produkty jsem velmi spokojená ale na tuto věc upozornit musím nerada bych aby se nějaké mamince stalo něco podobného a třeba to nemělo tak dobrý konec jako u nás.
Babylove dudlík 16+
Chtěla bych zažádat o prozkoumání bezpečnosti tohoto produktu,případně foto i doklad či daný dudlík ráda zašlu,nechci aby se něco podobného stalo někomu jinému,děkuji za pochopení
|
Tweet |
Pokud se spotřebitelka domnívá, že zakoupila nebezpečný výrobek, může kontaktovat Českou obchodní inspekci, která vykonává dohled nad nebezpečnými výrobky. Podnět lze podat na regionálním či ústředním inspektorátu České obchodní inspekce, či elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Česká obchodní inspekce ze zákona kontroluje, zda výrobky uváděné na trh jsou bezpečné.
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Velice nás mrzí tato nepříjemná zkušenost s dětským dudlíkem babylove. Uvědomujeme si závažnost situace, proto se budeme touto reklamací neprodleně zabývat. Kontaktujte, prosím, náš dm zákaznický servis na e-mailové adrese dm@dm.cz a reklamaci vyřídíme ke spokojenosti Vaší i ostatních zákazníků.
Předem děkujeme a omlouváme se Vám za tuto nepříjemnou zkušenost.
S přáním hezkého dne
Zákaznický servis
dm drogerie markt s.r.o.
Jeronýmova 1485/19
370 01 České Budějovice
T +420 800 100 808
dm@dm-drogeriemarkt.cz
www.dm-drogeriemarkt.cz
www.facebook.com/dm.cesko
Děkuji za Vaši rychlou reakci,nejde mi o reklamaci jen na upozornění aby nedošlo k nějaké nepříjemné zalezitosti jelikož i mě to vyděsilo a nikdy jsem takový problém s vašimi produkty neměla.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den,
děkujeme za zaslání fotografie s kopií pokladní účtenky a poškozeného výrobku. Reklamaci jsme již předali zodpovědnému oddělení k řešení.
Rádi bychom Vám nabídli kompenzaci, v případě Vašeho zájmu nás kontaktujte na našem dm zákaznickém servisu.
Děkujeme a ještě jednou se Vám omlouváme za tuto nepříjemnou zkušenost.
S přáním hezkého dne
Zákaznický servis
dm drogerie markt s.r.o.
Jeronýmova 1485/19
370 01 České Budějovice
T +420 800 100 808
dm@dm-drogeriemarkt.cz
www.dm-drogeriemarkt.cz
www.facebook.com/dm.cesko
Momentálně komunikují přímo s společnosti Dm jen co se situace vyřeší podám více informací děkuji Vám tímto za vaši ochotu a pomoc
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.